Gå til innhold

PS3 lyd til A2DP headset?


glosi

Anbefalte innlegg

Har fått meg et heftig A2DP headset fra Nokia (BH-604) som jeg har lyst til å bruke når jeg spiller PS3. Jeg har fått til å koble til headsettet til PS3n via system/tilbehørs menyen. Men finner ikke stedet jeg skal aktivere for å få lyden ut gjennom headsetet istedenfor den optiske utgangen til forsterkeren. Kan nen hjelpe?

 

Har også spillet Warhawk, men heller ikke her finner jeg ut hvordan jeg aktiverer headsetet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke mulig rett og slett. Headset over BT eller USB vil kun få talelyd. Det vil si at du kun kan bruke det til å kommunisere med andre spillere.

 

Ok, da er det avklart, men vet noen hvordan man aktiverer headsetet til å få inn lyden fra andre spillere i Warhawk?

Lenke til kommentar
Ok, da er det avklart, men vet noen hvordan man aktiverer headsetet til å få inn lyden fra andre spillere i Warhawk?

 

Det er ikke mulig per i dag. Jeg ser ingen teknisk grunn til at det ikke skulle kunne fungere dersom det i fremtiden blir tilrettelagt for å kunne benytte A2DP som konvensjonelt headset for all audio. Det lar seg gjøre på PC så hvorfor ikke?

 

Du aktiverer mic ved å holde inne venstre analog knapp. Headsettet må være installert først i oppsettsmenyen. Det er visstnok en del som må fikle med routeren sin for å få dette til. Bare å kikke igjennom trådene her inne.. :)

Lenke til kommentar
Det er ikke mulig per i dag. Jeg ser ingen teknisk grunn til at det ikke skulle kunne fungere dersom det i fremtiden blir tilrettelagt for å kunne benytte A2DP som konvensjonelt headset for all audio. Det lar seg gjøre på PC så hvorfor ikke?

Joda, det er da mulig. Hva skulle man ellers brukt headsetet til? Jeg tror det blir aktivert automatisk, men jeg mener at du kan stille på noe i options hvis du vil se der. :)

Lenke til kommentar
Du må bare "tvinge" PS3en din til å kjenne igjen Headsettet ditt. Det er vel noe søke greier i Options/Instilliger.

 

Jeg har funnet headsetet og klarer å teste det under innstillinger, men hvor er det dere mener jeg skal "tvinge" ps3n til å bruke headsetet som lydutgang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...