Gå til innhold

Ble stoppet uten lappen - Men hadde flaks!


kevinedomm

Anbefalte innlegg

Ja, idag var jeg ute og kjørte scooter, men saken er den at jeg ikke har lappen enda.. :roll:

 

Så, nå virker det som om det er politikontroll nesten hver kveld nå i ferien, og idag skulle jeg kjøre hjem igjen fra butikken, og joda, jeg ble selvfølgelig vinket inn..

 

Jeg la meg umiddelbart i støvet, fordi jeg visste at jeg ikke hadde noe jeg skulle ha sagt, så jeg sa rett ut at jeg rett og slett ikke hadde lappen.

 

Joda, det gikk jo greit dette, jeg slapp faktisk unna med en advarsel

 

 

"Da kjører du rett hjem, og parkerer sykkelen med en jævla gang! Jeg vil ikke se deg på veien igjen før du har tatt sertifikatet"

 

 

Så nå tenker jeg at jeg skal la sykkelen få stå i fred... :)

 

 

Når jeg tenker over det, så var jeg vell jævlig heldig, konsekvensene ville vell vært å fått utsatt i 2 år på både moped og bil? Samt en bot? Er bare 15 år gammel enda..

 

Uansett, skumle greier detta, men synest bare at jeg var driiiit heldig som slapp unna :)

 

 

Men nå legger jeg meg, holder på å sovne forran PC-en nå...

Endret av Abn0rmal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe gratulerer, MEN LA DEN SYKKELEN STÅ I FRED :p xD Vel heldig var du du ja! En kamerat av meg som er 15 satt på en moped og FIKSA på den, skrudde på noe surr, så hadde noen gamle kjerringer ringt purken, og purken hadde snakka med han i 1 time eller noe og tauet vekk mopeden som ikke var hans, men en han skrudde på den for... OMFG Jeg blir forbanna på slike gamlinger, kan ikke la oss unge ha det gøy engang! :angry:

Lenke til kommentar
Ja gamlingene stoppa ikke meg og en kamerat i og lage Pacman og slike små bomber, men da vi har skytekrig i gata, "SLUTT MED DET DER ELLERS RINGER JEG POLITIET!" Det var pistoler og gevær med slik oransj tupp og slik som er krutt i, bare UTEN krutt. Gjett om vi fikk det morro med og plage hun da :p ganske ofte, hadde vi orkester med 5 blokkfløyet utenfor vinduet hennes, en kamerat tok "drive by" med softgun og skyter på ruta hennes me dsykkel, en kamerat kler seg ut som en nazi-terrorist og spør om og sove hos henne, kameraten mnin sitter is øøpelkassa og skal skremmehenne når hu skal kaste søpla, men han turte ikke i siste liten så da hu åpna døren til huset så velvet han søppelkassa og løp som F***, og sist men ikke minst, ringepigge... Ringe på og stikke av. Så det var konsekvensene på og ødelegge morroa vår før... gamle 70-80 åringer som løper etter vårs :lol: så gamlinger, PASS DERE!

 

Siden du er så snill og grei med de som har vært med på å bygge opp dette flottet landet til generasjonene som kom (og som dessverre inkluderer deg), har politikammeret i Larvik og Sandefjord nå fått tilsendt bilder og utskrifter av innlegget nevnt i quoten, samt ditt navn og din alder. Har den eldre damen anmeldt deres patetiske forsøk på å terrorisere henne, vil de nå få en smal sak med å gå videre i saken for det kan umulig være så mange *sensurert*.

 

Uansett, ha en ellers fin søndag. Det skal jeg love deg jeg vil ha. :love:

Endret av Zeph
Personinformasjon sensurert
Lenke til kommentar
Ja, idag var jeg ute og kjørte scooter, men saken er den at jeg ikke har lappen enda.. :roll:

 

Så, nå virker det som om det er politikontroll nesten hver kveld nå i ferien, og idag skulle jeg kjøre hjem igjen fra butikken, og joda, jeg ble selvfølgelig vinket inn..

 

Jeg la meg umiddelbart i støvet, fordi jeg visste at jeg ikke hadde noe jeg skulle ha sagt, så jeg sa rett ut at jeg rett og slett ikke hadde lappen.

 

Joda, det gikk jo greit dette, jeg slapp faktisk unna med en advarsel

"Da kjører du rett hjem, og parkerer sykkelen med en jævla gang! Jeg vil ikke se deg på veien igjen før du har tatt sertifikatet"

Så nå tenker jeg at jeg skal la sykkelen få stå i fred... :)

Når jeg tenker over det, så var jeg vell jævlig heldig, konsekvensene ville vell vært å fått utsatt i 2 år på både moped og bil? Samt en bot? Er bare 15 år gammel enda..

 

Uansett, skumle greier detta, men synest bare at jeg var driiiit heldig som slapp unna :)

Men nå legger jeg meg, holder på å sovne forran PC-en nå...

 

Flax. Mener du skreiv i en av mine tråder at dette holdt på å skje tidligere. Uansett så var det flaks

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Siden du er så snill og grei med de som har vært med på å bygge opp dette flottet landet til generasjonene som kom (og som dessverre inkluderer deg), har politikammeret i Larvik og Sandefjord nå fått tilsendt bilder og utskrifter av innlegget nevnt i quoten, samt ditt navn og din alder. Har den eldre damen anmeldt deres patetiske forsøk på å terrorisere henne, vil de nå få en smal sak med å gå videre i saken for det kan umulig være så mange *sensurert*.

 

Uansett, ha en ellers fin søndag. Det skal jeg love deg jeg vil ha. :love:

Jaja, dette skjedde bare for over 3 år siden, uansett, hu startet... Jeg bare var bare med på orkesteret :D

EDIT: Hun annmeldte oss ikke, hun sa noe med "Jeg har ikke tenkt og annmelde dere, men vær så snill og hold opp med tullingen deres" eller noe slik, etter det gjorde vi ikke mer :huh:

EDI2: Ikke jeg vertfall :huh: jeg bare hadde orkester, men satt i vinduet og så på hva de andre drev med :ph34r:

EDIT3: Du har 5 linjer i signaturen Pytagoras...

Endret av Zeph
Personinformasjon sensurert
Lenke til kommentar
Ja gamlingene stoppa ikke meg og en kamerat i og lage Pacman og slike små bomber, men da vi har skytekrig i gata, "SLUTT MED DET DER ELLERS RINGER JEG POLITIET!" Det var pistoler og gevær med slik oransj tupp og slik som er krutt i, bare UTEN krutt. Gjett om vi fikk det morro med og plage hun da :p ganske ofte, hadde vi orkester med 5 blokkfløyet utenfor vinduet hennes, en kamerat tok "drive by" med softgun og skyter på ruta hennes me dsykkel, en kamerat kler seg ut som en nazi-terrorist og spør om og sove hos henne, kameraten mnin sitter is øøpelkassa og skal skremmehenne når hu skal kaste søpla, men han turte ikke i siste liten så da hu åpna døren til huset så velvet han søppelkassa og løp som F***, og sist men ikke minst, ringepigge... Ringe på og stikke av. Så det var konsekvensene på og ødelegge morroa vår før... gamle 70-80 åringer som løper etter vårs :lol: så gamlinger, PASS DERE!

 

Siden du er så snill og grei med de som har vært med på å bygge opp dette flottet landet til generasjonene som kom (og som dessverre inkluderer deg), har politikammeret i Larvik og Sandefjord nå fått tilsendt bilder og utskrifter av innlegget nevnt i quoten, samt ditt navn og din alder. Har den eldre damen anmeldt deres patetiske forsøk på å terrorisere henne, vil de nå få en smal sak med å gå videre i saken for det kan umulig være så mange *sensurert*.

 

Uansett, ha en ellers fin søndag. Det skal jeg love deg jeg vil ha. :love:

 

 

Ja, du er kul altså. Nå ble vel tissen din stor? :roll:

Lenke til kommentar
Ja, idag var jeg ute og kjørte scooter, men saken er den at jeg ikke har lappen enda.. :roll:

 

Så, nå virker det som om det er politikontroll nesten hver kveld nå i ferien, og idag skulle jeg kjøre hjem igjen fra butikken, og joda, jeg ble selvfølgelig vinket inn..

 

Jeg la meg umiddelbart i støvet, fordi jeg visste at jeg ikke hadde noe jeg skulle ha sagt, så jeg sa rett ut at jeg rett og slett ikke hadde lappen.

 

Joda, det gikk jo greit dette, jeg slapp faktisk unna med en advarsel

 

 

"Da kjører du rett hjem, og parkerer sykkelen med en jævla gang! Jeg vil ikke se deg på veien igjen før du har tatt sertifikatet"

 

 

Så nå tenker jeg at jeg skal la sykkelen få stå i fred... :)

 

 

Når jeg tenker over det, så var jeg vell jævlig heldig, konsekvensene ville vell vært å fått utsatt i 2 år på både moped og bil? Samt en bot? Er bare 15 år gammel enda..

 

Uansett, skumle greier detta, men synest bare at jeg var driiiit heldig som slapp unna :)

 

 

Men nå legger jeg meg, holder på å sovne forran PC-en nå...

 

Veeeeldig Heldig! Men jeg har nok kanskje en bedre en til deg ;)

 

To kamerater av meg kjørte bortover en 60 sone i 90km/t. Den ene med lettsykkel, den andre med trimma moped, ingen av dem hadde lappen. Plutselig ser fyren med lettsykkelen purken stå i veikanten med radaren ca. 100m foran. Karen på lettsykkelen hogger på både bakbremsen og forbremsen og stopper så fort at personen med mopeden kjører i bakenden hans.. begge to tryner som bare h**** bortover asfalten og stopper kanskje 30 - 40 m unna politiet.. Litt fortumla og triste sier begge to at de ikke har lappen! Politimannen fortsetter og diskutere med dem til de begynner å synge "Livet er for kjipt"! :p Det hele ente med at begge to fikk 1000kr i bot og en heftig advarsel?! Uhm unnskyld meg, å i det hele tatt kjøre i 90km/t i 60 sone på lettsykkel uten lappen er vel egentlig strengt tatt ULOVLIG? det samme med trimmet moped? Uansett hvor absurd denne historien virker, er den faktisk sann!

Endret av MortenPorten
Lenke til kommentar

Kan hende at purken hadde noe viktigere å gjøre den dagen. en kompis av meg kjørte bil uten lappen + 4 stykker venner som pasasjer. de ble også vinket inn men fikk kun advarsel fordi purken var ute pga andre oppdrag da. flaks i røva ja. jeg har også kjørt bil uten lappen+ skiev som faen mange manger men har aldri blitt tatt ennå.

jeg har kjørt bil uten lappen både med purken foran og bak meg. men jeg har sluttet med det mens leken er god + jeg vil ikke skade andre folk heller, ulykker skjer ganske fort. jajajajaja....

Endret av Mr_dude
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...