Gå til innhold

Nero serial number


Anbefalte innlegg

Kjøpte ASUS 52x24x52, med fulgte nero 5 software. Den fungerte greit til å begynne med, men etter at jeg installerte windows xp på nytt funker den ikke lenger. Programmet ligger på en annen partisjon, så det ble ikke slettet da xp ble reinstallert. Når jeg forsøker å starte Nero blir jeg spurte om serienummer (kan ikke se at jeg fikk det med brennern), kan velge demo i stedet, men da står det at demo er expired. Noen forslag?

 

ASUS legger vel ikke med en CD som bare en kopiere en en gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gjort det også, problemet er bare at Nero ble lagt inn på maskinen under en annen windows installasjon, og ligger derfor ikke inne på denne menyen. Har også gått inn på regedit og fjernet alle filer som er tilknyttet nero. Skjønner seriøst ikke hvordan insallasjonsprogrammet klarer å finne en eldre versjon av Nero på maskinen min.

Lenke til kommentar

Hater å pirke gutter (saphiens og førstegangsbygger) men det å oppfordre til piratbruk av programvare er grunnlag for banning - hjelper ikke at han eier programmet så lenge dere foreslår piratkoder. Foreslår en aldri så liten redigering av post.

 

@ Gunnar Lium: Du bør sjekke alt som var med i boksen, utenpå boksen og selve CD'n for serienummeret til Nero for du skal jo ha fått et. Anbefaler uansett at du gjør som de andre sa: Slett den gamle mappa med Nero og tøm søplebøtta, bruk regedit for å fjerne alt av nøkler som tilhører Nero og ahead. Til slutt last ned den siste versjone av Nero og installer denne - koden din skal funke på denne også.

Lenke til kommentar

Disse bundlene fra Nero kommer som regel ikke med serial. Den er lagt inn i programmet. Men jeg skal ikke utelukke at du har fått en, siden programmet spør etter den.

Siden Nero mener du allerede har en installasjon av programmet, lurer jeg på om du har lagt inn en ny installasjon av Windows eller en oppgradering.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...