Gå til innhold

vurderer PS 3, trenger svar...


Otowi

Anbefalte innlegg

Jeg går og vurderer en PS 3, men grunnet den høye prisen er jeg litt tilbakeholden.. Vet at det kommer en 40 GB utgave, men jeg mener at nesten 4000 er i dyreste laget...

 

Så er spørsmålet, er det noen nettsider som har konkuranser der en kan vinne PS 3 nå for tiden?? Ser ut til at det er den eneste måten jeg kan få en PS 3 på, med mindre prisen faller ca 1k fra 4k.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billigste standalone Blu-ray spiller koster vel 8000kr... Å den er dårligere og treigere en PS3 på film...

 

Sånn ellers får man jo bare trådløs kontroller, mediaserver, gratis online spilling (mot xbox), minnekortleser, wi-fi, dvd-spiller med oppskallering, Blu-Ray spiller, 4usb-porter, nettleser, cdspiller, sacd spiller, HDMI, dualcore...

Ja å det er en spillkosoll å da... HD spill med Surround Lyd...

 

Detter er virkelig ikke verd mere en en Nintendo wii... ;)

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Veit jo at det er en spillkonsol da :whistle: Sjekket nettop finn.no og qxl, og det er for dyrt for meg.. Jeg mener, det er folk som vil ha 5k for en brukt PS 3.... Nei må nok vente å se hva prisen blir på 40 gb utgaven.....

 

Sony burde jo ta hintet da, og senke prisene på PS 3...

Lenke til kommentar

Det er jo akkurat det de gjør med å gi ut 40Gb utgaven med mindre usb, ingen kortleser, ingen ps2 støtte til 3995kr...

Koster nok mere å produsere å dibistruere den...

 

Er det for dyrt så er det for dyrt, da er mindre avanserte konsoller som wii et alternativ... eller ønske som julegave...

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Billigste standalone Blu-ray spiller koster vel 8000kr... Å den er dårligere og treigere en PS3 på film...

 

Sånn ellers får man jo bare trådløs kontroller, mediaserver, gratis online spilling (mot xbox), minnekortleser, wi-fi, dvd-spiller med oppskallering, Blu-Ray spiller, 4usb-porter, nettleser, cdspiller, sacd spiller, HDMI, dualcore...

Ja å det er en spillkosoll å da... HD spill med Surround Lyd...

 

Detter er virkelig ikke verd mere en en Nintendo wii... ;)

 

Her er det mye saftig å ta tak i... billigutgaven kommer med 2 usb porter og ikke fire, nettspilling gratis, ja stemmer det men er veldig kronglete i forhold til LIVE. Rart att med ett super konsoll som PS3 att det ikke følger med noen HDMI kabel og bare sende med en kompositt kabel er direkte latterlig. Billigmodellen vil ikke ha noen form for backompabilitet (Var vist noen sony folk som sa att i motsetning til en hvis konkurent så vill brødristern ha full bc fra dag 1, løgn!).

 

Og ja for alle som måtte skrike, MS fanboy, har faktisk en PS3 stående også men det går ann å være kritisk til alle typer fanboys som ikke ser eller rettere sagt vill se feil med deres gud om det så måtte være en PS3/360.

 

PS3 er en ok konsoll til spill, film osv men ikke noe mere enn det, om dette er verdt så mye som den faktisk koster for vel være helt opp til det enkelte individ men for meg så var svaret ja.

Lenke til kommentar

Akkurat nå tror jeg at jeg går for en 360

også når prisen på ps3 har sunket enda lavere

og de gode spillene som er eksklusive og bruker blu-ray funksjonene (større spill osv)

da tror jeg at den er tilgjenglig for meg,

nå er den for dyr.

 

Klarer meg med wii og en 360 for nå, men når MGS4 kommer så er jeg ille ute..XD

Lenke til kommentar
Her er det mye saftig å ta tak i... billigutgaven kommer med 2 usb porter og ikke fire, nettspilling gratis, ja stemmer det men er veldig kronglete i forhold til LIVE.

Sa jeg noen sted at jeg snakket om den amputerte versjonen.? ;)

Det er en amputert versjon som forhåpentlig vis forsvinner fra markedet igjen... Tåpelig av Sony...

 

Lite saftig å ta tak i må jeg si...?

Hvordan blir online kronglete.?? Søk etter server... join... thats it, utrolig kronglete må jeg si... Nevnte jeg gratis.?

 

Om det hadde fulgt med HDMI hadde den uansett vært for kort for meg, heller 100kr billigere konsoll å la meg kjøpe egen kabel som er lang nok.. (10m)

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Her er det mye saftig å ta tak i... billigutgaven kommer med 2 usb porter og ikke fire, nettspilling gratis, ja stemmer det men er veldig kronglete i forhold til LIVE. Rart att med ett super konsoll som PS3 att det ikke følger med noen HDMI kabel og bare sende med en kompositt kabel er direkte latterlig. Billigmodellen vil ikke ha noen form for backompabilitet (Var vist noen sony folk som sa att i motsetning til en hvis konkurent så vill brødristern ha full bc fra dag 1, løgn!).

 

Og ja for alle som måtte skrike, MS fanboy, har faktisk en PS3 stående også men det går ann å være kritisk til alle typer fanboys som ikke ser eller rettere sagt vill se feil med deres gud om det så måtte være en PS3/360.

 

PS3 er en ok konsoll til spill, film osv men ikke noe mere enn det, om dette er verdt så mye som den faktisk koster for vel være helt opp til det enkelte individ men for meg så var svaret ja.

 

PS3 har full bakoverkompatibilet den, spiller 13 år gamle PSX spill på den samt en rekke PS2 spill uten noe problem. Men 40Gb versjonen mangler dette, men det er pga det er en billigutgave som forbrukerne ba om. Dere får dere betaler for.

 

PS3 online kommer til å overgå Xbox Live så det suser, derfor vi har sett så lite funksjoner hittil er jo pga fleste av funksjonene som cross chatting kommer med HOME. Når HOME kommer vil PS3 ha den mest avanserte onlinetjenesten på markedet faktisk, og GRATIS appåtil.

 

Den er mer enn en OK konsoll, den er den beste konsollen teknisk sett. Klart smak og behag, enkelte digger Halo og kjøper da naturlig nok Xbox, men man har en konsoll til 6000 med Blu-Ray spiller og man har største spillutvalget av dem alle på denne konsollen. Det syns jeg er bra nok :) Ihvertfall med tanke på hvor lenge forrige PS konsollene har vart, dette er kvalitet ! ;)

Lenke til kommentar
Det er jo akkurat det de gjør med å gi ut 40Gb utgaven med mindre usb, ingen kortleser, ingen ps2 støtte til 3995kr...

Koster nok mere å produsere å dibistruere den...

 

Er det for dyrt så er det for dyrt, da er mindre avanserte konsoller som wii et alternativ... eller ønske som julegave...

 

Hehe, har 360 og Wii, men vil gjerne ha PS 3 også, for runde av samlingen :) Synes faktisk at 4K er mye selv for 40 GB utgaven, men får heller smøre meg med tålmodighet og vente å se om noen kommer med tilbud på 40 GB utgaven.... 2.5-3.5K hadde passet utmerket....

 

** edits: leifer**

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Jeg VAR i din posisjon.. hadde Xbox360 og Wii, og trengte egentlig ikke PS3..

 

Men, mye vil ha mer, vettu! ;)

 

Jeg kjøpte min i går og angrer absolutt ikke.. Kjøpte PS3 40GB og Heavenly Sword! (Etterpå gikk jeg å kjøpte MotorStorm og Pirates of the Caribbean BR-film, også)..

 

 

Kan ikke annet enn å anbefale.. :thumbup:

 

 

..for min egen del, siden jeg kjenner meg selv litt for godt, så var det bare et spørsmål om tid før jeg skulle kjøpe, allikevel.. og det kunne like så gjerne være nå!

 

Ren gjetting fra min side, men PS3 KAN nok kanskje komme ned i 3500,- etter hvert, ..men, så mye lavere pris enn det, tror jeg VIRKELIG du skal vente lenge på.. så lenge at til den tid har du allerede skaffet deg en.. ..ren gjetting, men ser ikke helt hvordan jeg kan ta så mye feil.. :) ..det betyr, slik jeg ser det, at det står mellom 500,- for å kjøpe NÅ, eller å vente i ubestemt tid, til prisen eventuelt settes ned til 3500,-

 

 

Hvis du er som meg, at du "vet" du kommer til å skaffe den, så sier jeg bare; Løp og kjøp! :)

 

 

..anyway.. back to Heavenly Sword! :love: (Satan så vakkert det er..)

Lenke til kommentar
PS3 har full bakoverkompatibilet den, spiller 13 år gamle PSX spill på den samt en rekke PS2 spill uten noe problem. Men 40Gb versjonen mangler dette, men det er pga det er en billigutgave som forbrukerne ba om. Dere får dere betaler for.

 

PS3 online kommer til å overgå Xbox Live så det suser, derfor vi har sett så lite funksjoner hittil er jo pga fleste av funksjonene som cross chatting kommer med HOME. Når HOME kommer vil PS3 ha den mest avanserte onlinetjenesten på markedet faktisk, og GRATIS appåtil.

 

Den er mer enn en OK konsoll, den er den beste konsollen teknisk sett. Klart smak og behag, enkelte digger Halo og kjøper da naturlig nok Xbox, men man har en konsoll til 6000 med Blu-Ray spiller og man har største spillutvalget av dem alle på denne konsollen. Det syns jeg er bra nok :) Ihvertfall med tanke på hvor lenge forrige PS konsollene har vart, dette er kvalitet ! ;)

 

Smaken er som baken, men si meg hvordan er det du kan påstå att netttjenestene til PS3 blir så veldig mye bedre, kommer ikke dette helt ann på hvem man spør og siden du tydligvis har en superutgave som spiller alle PS2/1 spill vill jeg gjerne vite hvor du har kjøpt den så jeg kan få kjøpt en lik en for min sliter med enkelte ps1 og Ps2 spill.

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
Smaken er som baken, men si meg hvordan er det du kan påstå att netttjenestene til PS3 blir så veldig mye bedre, kommer ikke dette helt ann på hvem man spør og siden du tydligvis har en superutgave som spiller alle PS2/1 spill vill jeg gjerne vite hvor du har kjøpt den så jeg kan få kjøpt en lik en for min sliter med enkelte ps1 og Ps2 spill.

 

Dere som syntes 4k er mye for PS3, hva syntes dere den gangen ps2 kom ut og koster 4500 kr?!

Maskinen du får idag til en rimligere penge enn ps2`en er jo også mye mer avansert og brukervennlig.

Den er en av markedets rimligste Blu-ray spillere i tillegg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...