SidVicious Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 F.E.A.R Files demo ute på Live. Ble litt for gammeldags for meg. Også er det jo nøyaktig det samme omtrent som gamle F.E.A.R. Er så mye bugs på gamle F.E.A.R også når det gjelder online delen at jeg neppe kommer til å kjøpe det pga det.
T-Bear91 Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 jeg synes de kunne ha boostet grafikk litt. spilte ikke igjennom hele demoen en gang, var ikke noen checkpoints, så jeg blei litt irritert når eg kom lang og døde. så stara demoen på nytt
Mala Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Grafikken er eldet, så absolutt! Men den deilge FEAR-feelingen er der, og den gir meg fortsatt frysninger nedover ryggen. Mulig kjøp dette her ja.
TwiiK Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Den deilige FEAR-Feelingen? Er det kvalme? I såfall tror jeg at jeg også fikk den, men ga meg ikke akkurat lyst til å kjøpe spillet. Var faen meg den dårligste demoen jeg har prøvd på 360en hittil. Trodde det var det der project origin eller noe som jeg har sett videoer av og var litt hypet da jeg lastet ned demoen. Men herregud så dårlig det var. Ingen dynamikk i våpnene, lydene var helt grusomme, ingen ambiance, ingen bakgrunnsmusikk, AIen til fienden var ikkeeksisterende. Og grafikken var rett og slett gyselig. "Pass opp! Det er kullsvarte, sylskarpe skygger overalt!" Synes FEAR som jeg prøvde på PC for lenge siden var mye bedre og så mye bedre ut, og det med et 9800pro skjermkort.
SidVicious Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 AIen syntes jeg er det eneste som fungerer i dette spillet
Skogslik Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 er ikkje project origin og files det samme? eller er det noe nytt på gang og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå