Gå til innhold

Unreal Tournament 3 demo ute nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ingen servere som gikk ann å spille på uten lagg :(

Kan ikke noen poste screenshots dere har tatt selv a :D Har ikke pc til å spille det.. Har såå lyst!

Yes..

111909.jpeg

111910.jpeg

111916.jpeg

111917.jpeg

111918.jpeg

111919.jpeg

Skrevet (endret)
Kan ikke noen poste screenshots dere har tatt selv a :D Har ikke pc til å spille det.. Har såå lyst!

Here you go :D Prøvde å få litt varierte.

edit: tror ikke jeg hadde absolutt alt på fullt heller. Hadde "post processing" på default, det kunne være 2 hakk høyere -> vivid -> intense. Orker ikke ta flere screens tho :p

Endret av Crossfire
Skrevet

Flere som sliter med å logge seg inn på servere?

Får ping 0 eller 2500. Er en beta demo så skal ikke forvente alt virker.

Ser ut som flere som sliter med problemet fra Epic forumet.

Skrevet

Synes ærlig talt det ikke var noe særlig når jeg først prøvde det, men etterhvert som jeg ble vant til det ble mye, mye gøyere:) Et klart kjøp fra min side.

Noe jeg derimot er kritisk til er at hele meny system er alt for consolifisert og suger rett og slett.

Skrevet (endret)
Fant ingen servere som gikk ann å spille på uten lagg :(

Yes..

Here you go :D Prøvde å få litt varierte.

edit: tror ikke jeg hadde absolutt alt på fullt heller. Hadde "post processing" på default, det kunne være 2 hakk høyere -> vivid -> intense. Orker ikke ta flere screens tho :p

Takktakk :) Ser rimelig heftig ut :dribble:

Endret av Thomas_H
Skrevet

Var utrolig smooth, veldig bra FPS..ikke antydning til slowdowns.

Digger ikke helt grafikken, lyset gjør at alt ser litt jall ut.

Tror dog jeg kommer til å kjøpe det for gameplayet = fast og nice!

Skrevet

Spillet går glimrende på mitt system også - og ikke minst, godfølelsen fra de tidligere Unreal Tournament-spillene er også til stede for min del. Jeg har savnet det å lage helvete med Flak Cannonen, Rocket Launcheren og Shock Rifla - mine 3 favorittvåpen.

Nei, fullversjonen skal definitivt kjøpes og spilles på framtidige LAN jeg kommer til å delta på...

Skrevet

Ble ikke helt overbevis av grafikken, tror ikke det er fullt utstyrt med high teksturer osv i demoen. En ting som irriterte meg VELDIG var de ekstreme bloom-effektene som de insisterer på at skal brukes og dermed får det til å se ut som det er tåke overalt. Det var imidlertid en smal sak å fikse i configen, syns utseendet (for å spille rimelig prestasjonsmessig) er mye bedre nå:

(ett problem som likevell plager meg mye er det totale fraværet av Anti-aliasing, men det fikses nok etter hvert)

post-132990-1192299792_thumb.png

post-132990-1192299808_thumb.png

Skrevet
Ble ikke helt overbevis av grafikken, tror ikke det er fullt utstyrt med high teksturer osv i demoen. En ting som irriterte meg VELDIG var de ekstreme bloom-effektene som de insisterer på at skal brukes og dermed får det til å se ut som det er tåke overalt. Det var imidlertid en smal sak å fikse i configen, syns utseendet (for å spille rimelig prestasjonsmessig) er mye bedre nå:

(ett problem som likevell plager meg mye er det totale fraværet av Anti-aliasing, men det fikses nok etter hvert)

Lol, bloom er faen meg en pest og en plage som dukker opp i alle "next-gen" spill. :p Så absolutt mye bedre ut på det siste bildet, ja.

Skrevet

Ja jeg misliker bloom mektig, i spill liker jeg å se ting så klart og detaljert som mulig. Jeg er nærsynt, hvis jeg vil se utvaskete lyseffekter tar jeg bare av meg linsene!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...