Gå til innhold

Unreal Tournament 3 demo ute nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Positivt overrasket over spillet, det var ganske morro, selv om det nesten gikk litt vell fort for seg. Ser for meg at det kan være morsomt på mindre lan med 8-16 personer :whistle:

 

Enig.. Gikk ikke akkurat ann å få noe killingspree. Men det kan ha noe med meg å gjøre :p

Endret av Killa-Bee
Lenke til kommentar
Ble egentlig litt skuffet, det var jo bare UT2004 med bedre grafikk og litt forskjell på våpnene.

 

Hehe, det er jo helt klart ikke likt UT04. Det går mye fortere, høyere gravity og mindre ekstreme farger. Våpenoppførsel er også mye mer likt UT99 enn UT04, f.eks. secondary på flak rekker mye kortere.

...Men det er fortsatt UT, hvis du regnet med å få noe som lignet på Operation Flashpoint tror jeg du har misforstått noe ;)

Lenke til kommentar
Ble egentlig litt skuffet, det var jo bare UT2004 med bedre grafikk og litt forskjell på våpnene.

 

Hehe, det er jo helt klart ikke likt UT04. Det går mye fortere, høyere gravity og mindre ekstreme farger. Våpenoppførsel er også mye mer likt UT99 enn UT04, f.eks. secondary på flak rekker mye kortere.

...Men det er fortsatt UT, hvis du regnet med å få noe som lignet på Operation Flashpoint tror jeg du har misforstått noe ;)

 

Åhh, jeg vil også prøve >.<

Hørte fra en kamerat som er world champ i UT99 at det nye UT var dritt, men nå begynner jeg å lure litt.

Ser ut som en del her fra forumet liker det så langt.

Lenke til kommentar
Ble egentlig litt skuffet, det var jo bare UT2004 med bedre grafikk og litt forskjell på våpnene.

 

Hehe, det er jo helt klart ikke likt UT04. Det går mye fortere, høyere gravity og mindre ekstreme farger. Våpenoppførsel er også mye mer likt UT99 enn UT04, f.eks. secondary på flak rekker mye kortere.

...Men det er fortsatt UT, hvis du regnet med å få noe som lignet på Operation Flashpoint tror jeg du har misforstått noe ;)

 

Åhh, jeg vil også prøve >.<

Hørte fra en kamerat som er world champ i UT99 at det nye UT var dritt, men nå begynner jeg å lure litt.

Ser ut som en del her fra forumet liker det så langt.

Det er fordi det er nytt, våger å påstå at det var noe av trenden når CSS kom, iforhold til CS 1.6.

Samme prinsippet, oppdatert grafikk/modeller.

Lenke til kommentar

Ahh, moromoro. Har faktisk aldri spilt et eneste UT-spill før, eneste tilfellene jeg har vært borti det er når en venn av meg spiller 2004 en gang i blandt. Egentlig lastet jeg ned demoen kun for å gi den til han, men endte opp med å installere den selv også, og det kan jeg ikke si jeg angrer på. Grafikkmessig er det mer enn nok for meg, har alt på default, men pga hastigheten på spillet la jeg ikke merke til at AA ikke var skrudd på før etter å ha spilt i flere timer.

Lenke til kommentar
Fantastisk irriterende at de har fjernet dodgejumping og shield gun. Det eneste som skjer er at de blir mer som quake 3 arena.

 

Eller meir som UT99...

Unreal Tournament er de spillene jeg har spilt mest noensinne.

Jeg har spilt UT99 i over 2000 timer. Og 2004 sikkert mer. Da er det ikke veldig morsomt å plutselig måtte forholde seg til "gammeldags" gameplay.

Endret av novastrum
Lenke til kommentar

Ble ikke veldig imponert over gameplayet i dette her nei. Dette blir bare run'n'gun og det er kjedelig i lengden.

Har ikke noe å klage på når det gjelder flyten på grafikken da. Virker som en meget godt lagd grafikkmotor.

 

Run'n'Gun gameplayet er vel litt utdatert folkens :thumbdown:

 

Når nyere spill som BF serien og ikke minst Enemy Territory: Quake Wars er kommet er det vel liten grunn

til å sitte med disse rykk og napp skytespillene?

Men det er nå bare min mening :roll:

Lenke til kommentar
Ble ikke veldig imponert over gameplayet i dette her nei. Dette blir bare run'n'gun og det er kjedelig i lengden.

Har ikke noe å klage på når det gjelder flyten på grafikken da. Virker som en meget godt lagd grafikkmotor.

 

Run'n'Gun gameplayet er vel litt utdatert folkens :thumbdown:

 

Når nyere spill som BF serien og ikke minst Enemy Territory: Quake Wars er kommet er det vel liten grunn

til å sitte med disse rykk og napp skytespillene?

Men det er nå bare min mening :roll:

 

Run'n gun er overhodet ikke utdatert. Og sammenlikne det med BF er for meg temmelig banalt, det er jo to helt forskjellige spilltyper.

Når du setter deg inn i spill som UT og quake kan de være utrolig morsomme, selv spiller jeg som sagt fremdeles UT99 da jeg syns det er best balanse i og minst tull med som kjøretøy og walljumping etc.

 

De gode gamle UT deathmatchene kommer aldri til å bli utdatert, der er det full action og adrenalin hele veien ;)

Lenke til kommentar
Ble ikke veldig imponert over gameplayet i dette her nei. Dette blir bare run'n'gun og det er kjedelig i lengden.

Har ikke noe å klage på når det gjelder flyten på grafikken da. Virker som en meget godt lagd grafikkmotor.

 

Run'n'Gun gameplayet er vel litt utdatert folkens :thumbdown:

 

Når nyere spill som BF serien og ikke minst Enemy Territory: Quake Wars er kommet er det vel liten grunn

til å sitte med disse rykk og napp skytespillene?

Men det er nå bare min mening :roll:

 

Run'n gun er overhodet ikke utdatert. Og sammenlikne det med BF er for meg temmelig banalt, det er jo to helt forskjellige spilltyper.

Når du setter deg inn i spill som UT og quake kan de være utrolig morsomme, selv spiller jeg som sagt fremdeles UT99 da jeg syns det er best balanse i og minst tull med som kjøretøy og walljumping etc.

 

De gode gamle UT deathmatchene kommer aldri til å bli utdatert, der er det full action og adrenalin hele veien ;)

 

Jeg sammenligner ikke, men påpeker forskjellen :)

Når man kan spille spill som bl.a Quake Wars som fremhever teamplay så blir deathmatch spilling litt vel fattigslig og kjedelig er poenget mitt. Jeg har spillt min del deathmatchspill opp gjennom årene men det er først i det siste med spill som tidligere nevnt av det er blitt skikkelig moro å spille mp-spill :w00t:

 

Men for all del, jeg kan godt skjønne de som liker run'n'gun. Det er bare ikke for meg lenger. Oldschool er ikke alltid en bra ting :tease:

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig enig med QBab. Har likt vanlig deathmatch siden Q2 var på sitt beste, digger det fortsatt. Blir helt annet gameplay i det enn ting som quake wars, BF og Crysis online. Alt går fortere og tettere, blir mer reaksjonsgame og teknikk enn taktikk.

(You don't change a winning team)

Men det er jo enkelt og greit en smaksting.

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig enig med QBab. Har likt vanlig deathmatch siden Q2 var på sitt beste, digger det fortsatt. Blir helt annet gameplay i det enn ting som quake wars, BF og Crysis online. Alt går fortere og tettere, blir mer reaksjonsgame og teknikk enn taktikk.

(You don't change a winning team)

Men det er jo enkelt og greit en smaksting.

 

Det er det som er så gøy, å trene sansene og reaksjonene til det ultimate. Får helt frysninger når jeg ser på kameraten min som spiller VM og EM i UT99 han er syyyk.

Ting går så fort, alt er timet og presist som ei klokke.

 

Det er bare sykt fett rett og slett. *inkludert Rim* :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...