Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Når jeg har sykt mye jeg MÅ gjøre, da gjør jeg minst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der kjenner jeg meg igjen.. Kanskje fordi jeg blir så sliten av å tenke på alt mulig crap jeg må gjennom :(

Og som en annen nevnte litt tidligere: Få krampe i tåen: Jeg pleier å slippe tåen akkurat når det begynner å gjøre veldig vondt, så blir den helt god og løs som en tøs etterpå :) MEN å få krampe i låret om natten derimot.. AU! :grumpy:

Skrevet

Skulle eigentleg skrive ferdig engelskoppg. til i morgon (har hatt 2 veker), men har kun skrevet 3 linjer. Så skal eg i dusjen i tillegg, så må nok sitte lengre oppe enn vanleg. Heldigvis skal eg ikkje skrive så mykje.

Skrevet
Hmm. Litt middels stor ting?:

Sammle på skilt er morro. Sitter her med et "Bruk andre fortauet" skilt og et Securitas Skilt.

Jeg har et *UTGANG EXIT*-skilt som lyser i mørket! :D Så har jeg et skilt det står

"e tillatt

trappa

sellen

er" på.

Skrevet

I de siste vekene har jeg begynt å "knekke" fingrer mens jeg venter på ting som spill ska bli ferdig å loade og slikt, legger merke til at noen av kompisene mine blir litt irriterte når jeg snakker med dem over mikrofon og jeg begynner å "knekke" fingrer.

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var yngre. Stoppa da noen fortalte meg at jeg ikke kunne kjøre bil når jeg ble gammel nok visst jeg gjorde det.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Klarer det ikke, jeg. :glare:

:list_item: Kommer med tiden? :p

EDIT: Derimot kan jeg knekke nakken min 1000 ganger uten at det blir noe bedre.. Alle klager på det.. Men vil kunne knekke fingra mine.. :(

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet

Når jeg er på offentlige toaletter, eller toalettet på jobb, legger jeg alltid papir rundt kanten på doskåla, åsså litt papir nede i do, sånn jeg slipper spruten med vann rett opp i ræva :p

Skrevet
Når jeg er på offentlige toaletter, eller toalettet på jobb, legger jeg alltid papir rundt kanten på doskåla, åsså litt papir nede i do, sånn jeg slipper spruten med vann rett opp i ræva :p

Det med papir nede i do gjør jeg overalt til og med hjemme.

Skrevet

Jeg holder meg lengst mulig, helst til jeg er hjemme :wee:

Skrevet

Det med papir nede i do gjør jeg overalt til og med hjemme.

Samme her. Etter å ha lest det i rutetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...