Gå til innhold

PS3 Vs. Xbox 360 Console Noise Comparison Video LOL


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FAKE!! 360 bråker ikke så mye! Har begge to, så dette vet jeg! Det her var bare juks og fanteri.

 

Kødder du med oss? Selvfølgelig er denne FAKE. Er jo liksom det som er morsomt med hele filmen. :nei: Hadde det vært en seriøs Ps3 VS Xbox 360 noise comparison video så hadde jeg aldri giddet å legge den ut.

Lenke til kommentar
Kødder du med oss? Selvfølgelig er denne FAKE. Er jo liksom det som er morsomt med hele filmen. :nei: Hadde det vært en seriøs Ps3 VS Xbox 360 noise comparison video så hadde jeg aldri giddet å legge den ut.

 

Jeg køddet ikke med dere, jeg køddet med deg. Du er vel den eneste som trodde jeg var seriøs der.

Lenke til kommentar

Vel, kødd eller ikke, jeg tok den ikke, mye grunnet at du finner en fanboy bak vær en stein på forumet i disse dager og den fanboyen bruker somregel å skvette frem i tråder du minst venter det.

 

Så jeg tar UrgeLoL i forsvar her og skjønner at han svarte på tiltalen. Han spurte jo om det ble køddet og så han er jo mer eller mindre safe.

Lenke til kommentar

Ja. Du forteller jo det i det første innlegget ditt, at du har begge maskinene. Ingen som kalte deg en fanboy, men ut i fra innlegget ditt så virket det som om du trodde dette var en seriøs video, som noen hadde faket for å skade xbox 360 eller noe.. Dette var heller mer ment som en morsom forfriskende video som alle kunne le av. Den var så overdrevet at det at noen skulle bli såret burde være umulig.

Lenke til kommentar
Ja. Du forteller jo det i det første innlegget ditt, at du har begge maskinene. Ingen som kalte deg en fanboy, men ut i fra innlegget ditt så virket det som om du trodde dette var en seriøs video, som noen hadde faket for å skade xbox 360 eller noe.. Dette var heller mer ment som en morsom forfriskende video som alle kunne le av. Den var så overdrevet at det at noen skulle bli såret burde være umulig.

 

Videoen var morsom den. Jeg lo godt. Jeg bare liker å bruke mine skjulte fleiper iblant, og denne var tydeligvis veldig skjult siden dere begge reagerte som dere gjorde.

 

Jeg avslutter som han fra videoen; "Don't hate."

Lenke til kommentar
FAKE!! 360 bråker ikke så mye! Har begge to, så dette vet jeg! Det her var bare juks og fanteri.

 

JulianR 0, Tråd 2. Forsøket etterpå for å dekke over det at en enten bare ikke tar poenget eller sliter med å få til skikkelig god sarkasme gir dobbeltpoeng til tråden.

 

Ellers, artig video. Keep the humor coming, for noen av oss syns faktisk å dra ting til ekstremitetene er gøy ;) *Sitte og vente i spenning til noen poster en video/bilde av en PS3 med en sabla stor edderkopp-hybelbeboer.

Lenke til kommentar
JulianR 0, Tråd 2. Forsøket etterpå for å dekke over det at en enten bare ikke tar poenget eller sliter med å få til skikkelig god sarkasme gir dobbeltpoeng til tråden.

 

Ellers, artig video. Keep the humor coming, for noen av oss syns faktisk å dra ting til ekstremitetene er gøy ;) *Sitte og vente i spenning til noen poster en video/bilde av en PS3 med en sabla stor edderkopp-hybelbeboer.

 

Du kan gi tråden 100 poeng for min del. Gi deg selv et poeng også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...