Gå til innhold

Skjønner ingenting av Halo 3 rank lista


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

ok, jeg vil bli Lieutenant 70EXP for achievementen, har 73 xp, men ingen promotion..? fatter ikke halo shitte.. cod ftw..

 

ikkje?

 

det er jo så lett (synas eg). du har ein rank 1-50 tror eg og så har du exp.

for kvar kamp du vinner (eller kommer høyt oppe på statesticen på lone wolf) så får du exp. og vis du vinner på ein ranked match så får du ein høyere rank. du skal ha lieutenant som er 10 eller 20? i rank så må du vinne så mye at det står eit 10/20 tall med namnet ditt på den lista du har mest på.

og det er den typen spilltype du har høyast rank på som tels.

 

håpe dette hjelpe litt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg skjønner faen ikke noe.

 

Hvordan får man skill level? Må man gjøre noe spesielt?

 

Har spilt over førti kamper nå, og har 7 EXP, trenger 10 EXP for å komme meg videre. Men jeg går jo mer ned enn jeg går opp,kommer meg aldri høyere. Hvorfor kan man ikke bare ha et like enkelt system som man har i Call of Duty 4 da, dem trenger jo ikke å lage det så sinnsykt avansert, føler at rank systemet ødelegger hele multiplayer delen.

 

Jeg dreper jo sykt mange men likevel så mister jeg poeng fordi lagkameratene mine er dårlige, det blir jo bare for dumt, hvordan kan jeg noe for at de på laget mitt ikke klarer å drepe.

Endret av Ruste
Lenke til kommentar
og på Lone Wolf er jeg på Skill 17 noe som jeg ikke er god nok til, får juling :blush:

er dett mulig å fryse skillen slik at jeg kan få litt mer EXP der?

Hvis du får juling der har du nådd "din" skill liksom. Da spiller du mot folk som er like gode som deg, som oftest.

 

Du kan spille Rumble Pit heller, da blir ikke skill-levelen påvirket.

 

Nja, du kan har spillt 100 ranked matches med 25 i skill(Lone wolfes), slik som meg. Men allikvell møter jeg på folk som har, jo 25 i skill, men langt flere ranked matcher. Såklart er de bedre? Eller? :roll:

Lenke til kommentar
Det jeg mener er at jeg treffer på folk med 400 ranked matcher med samme skill som meg som bare har 100 ranked matches bak meg. Det blir jo ikke rettferdig. Ergo syns jeg skill systemet blir litt tullball. Er jo ikke akkurat som jeg blir 4 ganger så pr0 som folk som for det meste spiller team deathmatch...

Det har ikke noe å si hvor lenge/hvor mange matcher de du spiller mot har spilt. Det som teller er jo hvor gode de er. Om det tok dem 8578 matcher å bli like god som deg, ja så er dere jo fremdeles like gode. Hvis en som hadde hatt 1000 matcher spilt og 10 i rank blitt matchet med en som har 10 matcher spilt og 50 i rank hadde jo han som spilte minst knust han som spilte mest!

Lenke til kommentar
Lande, tviler der altså. Jeg spiller alltid mot generaler, finner det irriterende.

Åja, nå skjønner jeg hva du mener. Du mener de som allerede har høy rank som spiller i playlister de har lav skill i. Ja, det er litt surt. Det er det lite å gjøre med, ja...

Endret av Lande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...