Gå til innhold

Vasking av hele PC-en!


Anbefalte innlegg

Ja du kan bruke den co2 boksen, dersom du er veldig rik, den varer sikkert bare en tiendedel så lenge og koster 120,- Dette er mest til ørsmå pust på ccd brikker inne i speilreflekskamera som overhodet ikke må ha noe spytt/fett/smuss på seg. 100% ren "luft"

 

I disse co2 utslipp dager er det ikke særlig lurt å reklamere for at du selger co2 på boks HAHA :-p

 

Jeg bruker trykkluftsbokser fra katun, billig og gode, beste jeg har brukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe særlig smart å bruke kompressor-luft da? Den er vel ikke oljefri, så da blir jo komponenter tilgriset med olje - selv om det er så lite at man ikke engang ser det. Eller?

 

Støvsuger skal man i alle fall være veldig forsiktig med å bruke. Støvsugere bygger opp veldig mye statisk elektrisitet. Så selv om man har plastikktupp som man bruker inni selve kabinettet, så virker det nesten som om elektrisiteten likevel klarer å finne veien helt frem dit det helst ikke skal...

 

Ang luft på boks, så pleier jeg å kjøpe på Biltema. 98,- eller 99,- pr boks. Holder man dem rett når man bruker dem, så kommer det kun luft.

Lenke til kommentar

Litt OT men...

 

Jeg er ingen ekspert på trykkbokser, men har brukt de daglig i 10 år, og vet at de kan vere noe herk. Kan vere lurt å holde den med en vott, da den suger noe ekstremt med varme fra hånden din når den konverterer gassen fra veske til "luft".

 

kjenner problemet fra når jeg bruker blåselampe og det danner seg rim på boksen selv om flammen er over 1500 grader

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...