Gå til innhold

Generell DC Diskusjon


Anbefalte innlegg

Dagens comics fra Dc

 

DC COMICS

100 Bullets #99, $2.99

Air #6, $2.99

Birds Of Prey #126 (Faces Of Evil Tie-In), $2.99

Black Lightning Year One #2 (of 6), $2.99

Brave And The Bold #21, $2.99

Faces Of Evil Deathstroke #1 (Faces Of Evil Tie-In), $2.99

Final Crisis Superman Beyond #2 (of 2)(Cover A JH Williams III Character Cover), $4.50

Final Crisis Superman Beyond #2 (of 2)(Cover B Doug Mahnke Story Sliver Cover), $4.50

Gon Vol 7, $5.99

Green Lantern #37 (Faces Of Evil Tie-In)(Blackest Night Prelude), $2.99

Hellblazer #251, $2.99

Justice League Of America #29 (Faces Of Evil Tie-In), $2.99

Mysterius The Unfathomable #1 (of 6), $2.99

Robin #182 (Faces Of Evil Tie-In), $2.99

Scooby Doo #140, $2.50

Spirit #25, $2.99

Stormwatch PHD #18, $2.99

Supergirl #37 (Faces Of Evil Tie-In), $2.99

Superman Batman Annual #3, $3.99

Tangent Supermans Reign #11 (of 12), $2.99

Tiny Titans #12, $2.50

Trinity #34, $2.99

Vigilante #2 (Faces Of Evil Tie-In), $2.99

World Of Warcraft #15, $2.99

X-Files #3 (of 6), $3.50

 

har ekstra høye forhåpninger til superman beyond. Dere fikk sikkert med dere supermans episke return i final crisis sist uke? Når han klikka helt og fant batman

død

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Synd, det ikke er så mye aktivitet rundt dc comics og marvel lenger. Trur det er mange her som leser comics, og om dere ikke gjør men gjerne vil. Men vet ikke hvilken vei dere skal ta, spør meg. Hjelper mer enn gjerne til og verve nye lesere. Uansett, superman. Skjedd mye der i det siste, new krypton er blitt en force to rekcon with i dc universet. Superman har fått et ultimatium og en ny fiende har dukket opp. Det er duket for et år, hvor superman forlater jorda. Nye helter prøver og ta over kappa til supes, vil det gå? Det har blitt prøvd før, men aldri før har mon-el spilt en så sentral rolle i superman fortellingene. Han er kommet for og bli, hvem er Nightwing? Er superboy back? Dette er spørsmål vi skal få svar på i løpet av året New Krypton går sin gang. Her er preview til issue one. Og legg merke til stålmannen ;D

 

http://www.newsarama.com/php/multimedia/album.php?aid=26349

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Synd, det ikke er så mye aktivitet rundt dc comics og marvel lenger. Trur det er mange her som leser comics, og om dere ikke gjør men gjerne vil. Men vet ikke hvilken vei dere skal ta, spør meg. Hjelper mer enn gjerne til og verve nye lesere. Uansett, superman. Skjedd mye der i det siste, new krypton er blitt en force to rekcon with i dc universet. Superman har fått et ultimatium og en ny fiende har dukket opp. Det er duket for et år, hvor superman forlater jorda. Nye helter prøver og ta over kappa til supes, vil det gå? Det har blitt prøvd før, men aldri før har mon-el spilt en så sentral rolle i superman fortellingene. Han er kommet for og bli, hvem er Nightwing? Er superboy back? Dette er spørsmål vi skal få svar på i løpet av året New Krypton går sin gang. Her er preview til issue one. Og legg merke til stålmannen ;D

 

http://www.newsarama.com/php/multimedia/album.php?aid=26349

 

Noen plasser på nett man kan lese eller må man kjøpe hvert enkelt nummer ?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Tenkte jeg skulle begynne å lese Batman. Er blitt litt fan etter filmene og sett tegneserien.

 

Er det flere serier? Hvor skal jeg begynne? :p

 

Vil du ha Batman kan du ta en titt på Showcase Presents-bøkene. Dette er store samlinger (500+ sider) med de beste historiene helt fra starten, og du kan finne nesten hva som helst som du leter. Er det Batman du vil ha har du en liste her:

 

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss?url=se...presents+batman

 

Men du kan som sagt finne nesten hva som helst av kjente og ukjente serier fra Superman til Jonah Hex til Challengers of the unknown. Selv leser jeg The Doom Patrol nå. (nei, hadde ikke hørt om de selv engang.) :p

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg klarer ikke helt de enkeltbladene som selges, følge med på en historie over lang tid er jeg veldig lite begeistra for. Men jeg elsker DC verkene. Har til nå lest KingdomeCome, Justice, The Killing Joke, Hush og The Dark Knight Returns...

 

Noe av det beste med slike historier framfor blader er også at de tar seg godt ut i Hyllene, og etter å ha flyttet litt på meg har jeg masse ny hylleplass og boltre meg i. Noe som har forslag til lignende historier fra DC verden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...