Gå til innhold

Half Life 2 Episode 2 er KONGE :) Inneholder Spoilere !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nok en helikoptertur, men kanskje Gordon sovner eller at G-man tar en samtale. Kan ikke tenke meg at vi får se hele av en flere timers lang helikoptertur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var igjennom det jeg og. Ville ikke at det skulle slutte, men klarte ikke stoppe... :ermm:

Så.... Hvilken farge er strikken på trusa til Alyx? ;)

Dr. Magnuson var en ganske irreterendes person. Håper vi får se mer av han senere.

Skrevet

Flere som la merke til logoen på containerne på det skipet? Det var den samme logoen som var med i Portal. Lurer på om Gordon Freeman får hendene på en portal-gun i Episode 3.

Skrevet
Flere som la merke til logoen på containerne på det skipet? Det var den samme logoen som var med i Portal. Lurer på om Gordon Freeman får hendene på en portal-gun i Episode 3.

en modifisert gravity gun som vi så i HL2 og EP1 (?)? Hadde ikke overraska. Og tenk så heftig å slippe combinesoldater ned der mens de flakser opp og ned :)

Hvorfor går det Lambda-symbolet igjen? Er det logoen til "de snille" (som jeg ikke husker navnet på nå), eller bare referanser til Half-life? Vet det er symbolet på halveringstid for stoffer, men hvorfor bruke det så ofte?

Skrevet (endret)

Noen som tror at rakettens variasjonen i vekt på 3,8 kg har noen med dr. kleiners kjærledyr å gjøre :yes:

Bare to ord beskriver denne spillserien "guddomelig bra"

Endret av Logian
Skrevet
Noen som tror at rakettens variasjonen i vekt på 3,8 kg har noen med dr. kleiners kjærledyr å gjøre :yes:

Bare to ord beskriver denne spillserien "guddomelig bra"

Haha, lo godt når jeg hørte han nevnte det :D . I tillegg til at krabaten satt inni raketten hvis man så på den når man kom inn første gangen. Klikka helt med en gang fordi jeg trodde det var en vanlig headcrab :wee:

Skrevet
Det er symbolet rebellene bruker, du ser at de har det tagget på draktene sine i HL2, så det markerer også ting som spilleren kan finne gjennom spillene. F.eks hemmelige områder med provianter :)

Jeg husker ikke helt sikkert, men jeg tror Lambada var navnet på den delen av Black Mesa hvor du møtte barney og noen forskere i Half-Life, og ble sendt til Zen for å drepe den svære greia. Derfor det ble tatt med videre.

Mulig jeg husker feil. Driver å spiller gjennom Half-Life igjenn nå, så sier ifra når jeg vet det sikkert.

Skrevet (endret)

Elsket spillet, og slutten var overraskende om det er det man kan kalle den. Så igjen, kanskje det hele måtte skje pga alt snakket om "our mutual friend". Vi kan jo ikke la historien videreutvikle seg rundt akkurat der ^^

Utrolig spent på episode 3, og bare et år igjen ;)

Endret av Rage_Hunter
Skrevet (endret)
Jeg husker ikke helt sikkert, men jeg tror Lambada var navnet på den delen av Black Mesa hvor du møtte barney og noen forskere i Half-Life, og ble sendt til Zen for å drepe den svære greia. Derfor det ble tatt med videre.

Mulig jeg husker feil. Driver å spiller gjennom Half-Life igjenn nå, så sier ifra når jeg vet det sikkert.

Lambda mener jeg det het. Lambda Core var vel noe fra Half Life om jeg husker riktig.

Endret av TCi
Skrevet

Angående det med ekstravekten på raketten, så trodde jeg også først det var headcrab-en. Men, hvis dere leser Achievement-lista så ser dere at man kan lasta opp raketten selv med en garden gnome. Jeg fant ikke gnomen selv, men jeg så jo hullet du kunne putte den i. Så jeg antar det var den ekstravekten, som var med i dialogen uavhengig av om du klarte achievementet eller ikke.

Skrevet

Hva i! Her har jeg sittet og gledet meg til Episode 2 i evigheter, og så går jeg glipp av release!?!?!?!!? Fikk jo nesten infarkt her da jeg så anmeldelse å db.no... Hjem og spille ja...

Mye bra spill om dagen, Ep2, CoD4, Settlers

Skrevet

Lambda er en gresk bokstav : Liten: λ Stor: Λ

Så I HalfLife refererer sikkert λ til avdeling Lambda av Black Masa..

Lambda er også noe som i bil verden brukes som målenhet ang mengden uforbrent oksygen i eksosen. Derav den kjente lambda sonden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...