Gå til innhold

Half Life 2 Episode 2 er KONGE :) Inneholder Spoilere !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har de gått tomme for ideer? Smith Anderson minner bare om Matrix.

 

Step-in for Alyx?

 

He-Man, kamerat av G-man? Ham jeg aldri hørt noe om.

 

Vis de har drevet med dette imens de lagde Episode 2, må de ha hatt mye å gjøre, siden Episode 3 virker litt merkelige. Føler at alt blir dratt litt bort fra HL nå jeg.

Hørte det av en kamerat som hadde ringt Valve. Han lyver aldri så da må det være sant.

Og nei, det er ikke fra Matrix. Half-Life historien ble originalt skrevet på 60-tallet, som en modernistisk og samfunnskritisk novelle, men som senere utviklet seg til et spill og slo så altfor bra an.

Sjekk Wikipedia om info om He-man og She-man. De har også jobbet paralelt med EP 2 og EP 3 fordi folk syta så mye med at det tok for lang tid og de har sterk konkuranse mot EA sine ufattelige gode og humoristiske (latterlige?) spill.

Lenke til kommentar

Jeg equipa først gravety gunneren og så pistolen, for å Q skifte mellom våpnene. Så blandet jeg skills fra GTA med leet skills fra FPS. Kjørte over Hunterne, hoppa ut av bilen, fikla bomba ut fra festet bak bilen, kasta den på strideren, Q skifta til pistolen, smakka boma og rusa tilbake til nærmeste stasjon for å hente en ny bombe.

 

Funka fett, selv om jeg var rimelig sliten etterpå...

Lenke til kommentar
Har spilt gjennom HL2 og begge episodene i det siste, og kan ikke huske å ha hørt noe om Borealis før det ble nevnt i ep2.

Dette er ting som ble fjernet fra det Originale Half-Life 2 under utviklingen :)

# Encounter with Owen on the Borealis. The Borealis was a science icebreaker that was, in some versions of the planned game, stranded in the ocean. Owen, sometimes named Odell, was the engineer of the original ship and leader of a group of rebels. His model was later recycled as Odessa Cubbage. After the battle fought with Captain Vance, Gordon travels on foot to the Borealis, which in turn takes him across the ocean bay. Note: A ship called Borealis is mentioned in Episode Two, but then in the form of property to Aperture Science. The ship will in all likelyhood be visited by Gordon in Episode Three.

# Encounter with Doctor Mossman in the "Kraken". The Kraken was either a stranded science ship, locked in ice or beached in the shallow depths of a nearly dried ocean, or a rebel base of sorts. Judith Mossman met the player here for a period of time before Gordon leaves, on foot, and advances through a Combine Weather Control Complex. As suggested by dialogue in Episode Two, elements of this Kraken segment, particularly Mossman's involvement and the idea of the Kraken being stranded, have been combined with the Borealis for use in Episode Three.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...