Tommysp Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 (endret) penger er et problem i starten i starten men ikke etterhvert... Hva trenger du penger til? Du kan få utrolig bra våpen og armour fra chests og sånt i forhold tl levelen. Og Shrouded armour er veldig bra Endret 16. oktober 2007 av tommyes
magneman Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Shrouded armor er jo light armor tror jeg. Angående penger, har lyst på hus skjønner du. Får snart imperial dragon armoren da, den er vel bra nok til lvl 8. Stusser litt over våpen, har bare dremora claymore. (2 handed blade, 12 skade.) Så på en tråd på Bethesda oblivion forumet, stod noen plasser man kunne skaffe armor og sånn. Stod ikke noe om våpen da men. hmmm.
Dvil Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Har spilt alt for mye i forhold til levelen. :!: Lvl 8 og 19 timer playtime. Har aldri vært særlig kjapp av meg. Også liker jeg å utforske da. Spillet er *stort* Dude, mente meg selv. Noen som vet om en bra måte å tjene penger på forresten? Penger er ikke noe problem hvis du er god i alchemy.F.eks utenfor Shingrad er det vinranker og plenty med blomster og slikt du kan samle inn og bruke senere når du går opp i alchemy.Endel butikker har også endel matvarer til 1kr stk og er du medlem i Fighters Guild og Mages Guild kan du få gratis alchemy sett + du kan selge bøker etc som står i hyllene ol.Det er mat på bord og i kister du kan ta også og etter en uke har maten respawnet.Potionene du lager går også opp i verdi når du avanserer i alchmy og bruker bedre utstyr.Husk å ikke selge ingredienser du ikke får brukt da disse kan brukes senere.
Kahuna Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Reis til fots mellom byene. Du blir overfalt omtrent hver 200 meter så du skal ha rikelig anledning til å skaffe deg utstyr du kan selge...eller er det bare å raide noen huler & sånn. I nærheten av IC har du vilverin, dozonot cave og fort nikel. Grenser for hvor mye penger du trenger da. Hva skal man egentlig med en halv million septims? Med min nye karakter har jeg ca 6000 septims og det er faktisk nok. Kjøper ikke så mye annet enn repair hammers uansett. Kanskje litt trening av og til...
Tommysp Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 jeg har ca 36000 septims... aalt for mye, det meste jeg noen gang har brukt er 3000 på et våpen. Finner alt jeg trenger selv. Men den roben du får når du blir listener i Dark Brotherhood er den beste armouren egentlig. Du får 15 på mange stats, blant annet Blade, Markmanship, Block osv. Nå bruker jeg Dragon hjelm, hansker og boots og White wizard robe( 9 points på blade). Det er stilig
svenningen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 får du mer av og selge til "rike" byer.. det føles egentlig sånn, noe som er fett
Tommysp Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 tror at det er jeg som har tilbrakt mest tid med en kontroller her Level 15, Play time: 100:32:19 active quests: 16 Quests completed 131 Fame: 130 Infamy: 76 Assaults: 1835 Murders: 61
Stonemeister Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 tror at det er jeg som har tilbrakt mest tid med en kontroller her Level 15, Play time: 100:32:19 active quests: 16 Quests completed 131 Fame: 130 Infamy: 76 Assaults: 1835 Murders: 61 Har dobbelt så lang play time som deg. I'm a loser.
Tommysp Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) :!: hvilken level er du da? Endret 18. oktober 2007 av tommyes
Stonemeister Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 :!: hvilken level er du da? 39... Går rimelig sakte oppover nå, og 360'n har mildt sagt begynt å lagge når jeg går gjennom kistene i kåken. Har gjort alt som er å gjøre, tror jeg, så spiller ikke mye nå lengre. Har flere saver, men den ene har 215 timer eller noe...
svenningen Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 fikk aldri svar på sprøsmålet mitt, i quote myself: får du mer av og selge til "rike" byer.. det føles egentlig sånn, noe som er fett tongue.gif
magneman Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Nei, det er bare at de forskjellige byene med forskjellige merchantene har forskjellig merchant skill, og noen har mer penger i stock, dvs max penger de kan bruke på et item.
2ball_ Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 har nettop instalert "shivering isles" og lurer på om den døren skal se ut som en hau med utropstegn?? og vist den skal d... hvordan kommer jeg meg gjennom den??!
Mr. K Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) "den døra" er veldig lite beskrivende. Men hvis du er ute etter døren til Shivering Isles kan du lese her EDIT: Har et spørsmål. Et av de første questene jeg fikk i oblivion var et som het: "The riddle of Lerien's fate", eller noe sånt. En fyr som eide en butikk i Market District i Imperial City som hadde blitt tatt av vaktene eller noe sånt. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg kommer videre. Har ikke fått til noen ting enda. Noen som vet? Endret 22. oktober 2007 av double-a
2ball_ Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 det var bare en MEGA bug.. det er i orden nå! Takk.
Tommysp Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Hvis det ikke står noe her om "The riddle of Lerien's fate" så har du et lite problem sjekk om det var akkurat det questet het.
Mr. K Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jeg har ikke funnet noe der.. Quest log: "The Riddle of Lerien's Fate" Lerien, the owner of the Tools of Magicka shop, vanished without a trace. Apparently noebody saw him leave his house, although it was watched by the imperial legion, because of an attempted burglary. Ingen som vet? EDIT: Fant det ut nå... Tools of Magicka er ikke på kartet fordi det er en mod... (dumme meg)... last den ned her: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...;comment_page=4 Hvis noen lurer: After activating the quest "The Abandoned Shop," read the sign on the door to Lerien's Tools of Magicka. It will tell you of the disappearance of the shop's owner, Lerien. The guards swear they never saw him leave his house the night he disappeared. Something fishy is up. Enter his shop and go to his private quarters on the top floor. Watch for the log trap. Now go to the large clothing closet near the back of the room. Try to open it and an immp will pop out. Kill the imp and take the little blue crystal he drops. Now go to the basement. Search around until you find a desk with a bookshelf across the hall from it. On the shelf will be a skull. Activate the skull (it's a switch!) and a panel will drop on the wall. Enter this new room and activate the Ayleid-looking wall switch. It will prompt you to put the crystal the imp dropped in it. The wall switch will create a teleportation field behind you. Enter the field and you'll be transported to a shack. Look around in the shack for Lerien's bedroom. On the table there will be hid diary. Read it and learn of his plight. Now go outside. Pretty nice place, I must say. Little lonely though. Now, Lerien's corpse is sitting on the bench overlooking the water. Activate it and Put It to Rest. You will now be standing in front of Lerien's grave. Wait till midnight. In front of the grave you will see Lerien's ghost. Now activate the ghost and he will disappear, leaving behind what looks to be a Welkynd Stone. It's actually a teleportation device that will transport you back to this island. Pretty nifty. Reward: You now technically own that little island. Pretty cool. Endret 24. oktober 2007 av double-a
Arang Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har lastet ned Battlehorn Castle og lurer på hvor det hemmelige skattekammeret er. Finnes det ikke, eller er det bare veldig hemmelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå