Gå til innhold

Butikkansatt? Hva tjener dere?


Anbefalte innlegg

20 år og nettopp ferdig med lærlingetiden som Serviceelektroniker, bestått fagbrev. Jobber nå som Serviceansvarlig i butikken på fulltid. 115 kroner timen, null overtidsbetaling og ingen bonusordninger.

 

I januar hadde jeg tilsammen omtrent 40 timer ekstra-arbeid, og det tilsvarte ca 4000 kroner.

 

 

Ca 200.000 i årslønn.

 

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en kamerat som har jobba i Lidl i noen måneder, han tjener vel "greit nok", 110-120 i timen sånn ca. Men fordelen med å jobbe i Lidl er at man kan stige i gradene svært fort. Man kan bli butikksjef i en Lidl-butikk som 20-åring. Og da tjener man fett

 

 

Jeg har jobba i Lidl i 2 år snart, skal bli låseansvarlig, tjener da 30 kr ekstra i timen når jeg har skift... er 21, har nettop gått opp i timelønn, starta på 103,98, er på 117 nå... går opp en gang i året...

skiftansvarlig og assisterende butikksjef kan fort tjene mer enn butikksjef i mnd, avhengig av hvor mange skift man har osv... butikksjefen min er rundt 22. man kan stige i grader ja, hvis man jobber bra nok. effektivitet osv.

 

-dama til turbz

Lenke til kommentar

Jeg hadde 118 kr i timen som deltidsjobb i butikk ved siden av skolen som 18-åring. Satt ikke i kassa da. Veldig greie ordninger å...kom å gikk når jeg ville hvis jeg feks plutselig slutta tidlig på skolen en dag. Bytta deltidsjobb nå til u-faglært lastebil-sjåfør, er 19 år, å får litt over 150 kr timen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...