Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan anbefale Lydbokklubben. Den er visst den eneste med kun 1 hovebok i måneden (mindre pes med avbestilling), eller tar jeg feil?

Endret av Montag
Skrevet
Ja, nå blir det flere innmeldinger.:D

750 kr er helt greit å, pluss dem har fått opp flere grupper :p

Done.

Meldte meg plutslig inn i 5 nye klubber. :new_woot:

Når man trodde at tråden skulle ta av, så kommer det faktisk et nytt og mer utvidet tilbud. Genialt :thumbup:

Skrevet
Eller bare til "Gavekort ved innmelding i Bokklubben."

Hehe, med tanke på at 1000kr fortsatt ser ut til å være operativt er kanskje ditt forslag bedre, ja.

Skrevet

Haha :p Har bokklubben gått over budsjettet og funnet ut at de klarer 750 kr? Jaja, greit for meg. Tar gjerne i mot noen tusen til jeg :)

Men til de av dere som ble medlem i 7 klubber i 1000-kroners tilbudet. Åssen ble dere medlem i barneklubben?

Skrevet

Enkelt, jeg har en datter på litt over et år. Så brukte henne til å melde meg inn.

Som takk for lånet har jeg bestilt noen mummifilmer, propp og berta og litt annet snacks til henne.

Skrevet
Ja, nå blir det flere innmeldinger.:D

750 kr er helt greit å, pluss dem har fått opp flere grupper :p

Done.

Meldte meg plutslig inn i 5 nye klubber. :new_woot:

Var det lurt?

"Tilbudet gjelder kun ved innmelding i én klubb"

Gjest medlem-105082
Skrevet

Jeg gikk glipp av 1000 ,- gavekort tilbudet, så jeg får hoppe på 750 kr utgaven :)

Skrevet

Står ingenting om det nå lenger, så ting tyder på at de fortsatt ikke helt har lært :!:

Uansett så er det samme, bare jeg får gavekortene mine.

Skrevet
Står ingenting om det nå lenger, så ting tyder på at de fortsatt ikke helt har lært :!:

Uansett så er det samme, bare jeg får gavekortene mine.

Jo, det står på alle 750 kroners tilbudene. Godt mulig at du kun får ett gavekort.

Skrevet

Pirats of the carribean dead man chest kom i dag. Nå har eg returnert 4 simpsons hoder. Det eine var plastomslaget rundt hele hodet sprekt og kun 1 av hodene var forseglet.

Skrevet

aaaah, så det nå :whistle:

Men samme det, får bare håpe de blir godkjent. Gjør de ikke det, kan man alltids prøve en gang til.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Fikk nå beskjed at jeg får velkomstpakke i posten. Kom dette hos dere også? Jeg vil ikke ha nå velkomstpakke i posten! Jeg vil ha 750 kr i gavekort!

Endret av medlem-105082
Skrevet
aaaah, så det nå :whistle:

Men samme det, får bare håpe de blir godkjent. Gjør de ikke det, kan man alltids prøve en gang til.

Tror nok alle dine innmeldinger blir godkjent, de har ikke noen begrensninger på antall klubber du har lov til å være medlem i.

Men slik som jeg tolker det får du kun 1 velkomstgave, til tross for at du har meldt deg inn i flere klubber.

Men jeg kan selvfølgelig ta feil...du får se hva som dukker opp i mailboxen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...