Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stemmer det at tilbudet er stoppet nå? Ser ikke ut som det er mulighet å melde seg inn å få de tusen kronene lenger... Kun de vanlige tilbudene om 3 bøker + annet crap

Det har du sannelig rett i! Tilbudet er borte!

Vi har sprengt budsjettet til bokklubben :whistle:

Budsjettet er nok sprengt for lengst, med tanke på at hundrevis har meldt seg inn og fått x antall gavekort ;)

Skrevet
Er det noe sjans for at jeg får et gavekort i morgen siden jeg meldte meg inn i en fredag ?

Det vil jeg tro, men man vet jo aldri med bokklubben. :)

Skrevet
Er det noe sjans for at jeg får et gavekort i morgen siden jeg meldte meg inn i en fredag ?

Det er det nok. Hvis du valgte et du skulle få gavekort har du krav på å få det. Det er bare slik at de som melder seg inn nå ikke har mulighet til å få gavekort.

Skrevet

Det er det nok. Hvis du valgte et du skulle få gavekort har du krav på å få det. Det er bare slik at de som melder seg inn nå ikke har mulighet til å få gavekort.

Håper det stemmer, for da har jeg fortsatt ett gavekort coming mest sannsynlig i morgen. ;)

Gjest Slettet-q5ES5fDk
Skrevet

Vi skal ikke prøve å regne ut hvor mye bare vi på dette forumet har fått da?

100 000+??

Million?

Skrevet (endret)

Mr. Anki har ikke rett på noe som helst ettersom han allerede har fått et gavekort. Det står klart å tydelig når du melder deg inn at det bare er ett gavekort per kunde (selv om de spammer e-posten vår med gavekort) :p

Dette var trist. Forhåpentligvis får jeg mitt siste gavekort i emailen i morgen, men det er jo så mye mer jeg har lyst på! Hadde til og med tenkt å registrere en av mine foreldre for å få tak i det jeg ville :cry:

Uansett; takk Bokklubben for alle gavekortene! :D

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Skrevet

Haha, registrerte meg i en klubb på fredag, og en tidligere i dag, i tillegg til de 4 andre jeg er medlem i.. Håper jeg får gavekort fra de to siste klubbene!

Morsomt at tilbudet er vekke!

Skrevet
Skulle ikke tilbudet var helt til 30. desember a? Da har vel Bokklubben brytet en regel eller noe da?

Skulle vel vare frem til nyttår, eller så langt lageret av gavekort rakk vil jeg tro. Så de gikk nok tomme for gavekort ellerno.

Skrevet (endret)

Får håpe jeg får et i morgen, da er jeg oppe i fem :)

Edit:

Hva med å få laget en avstemming for hvor mange gavekort folk har fått ?

fra 1-14 å til slutt legge alle tallene sammen :)

Endret av Mr.Anki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...