Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk e-post i går om at de hadde sendt Rome S2. Ettersom jeg bor i Oslo burde jeg vel ha varen i morgen, eller kanskje allerede i dag? :)

Det sendes som B-post, så normalt tar det 3-5 dager. En ting de sendte på onsdag har ikke kommet seg til Tønsberg enda.

Skrevet
Sjekket nettopp om ordren min var sendt, ser nå at den ene varen er utsolgt, får man tilsendt én e-post om dette, eller hvordan er praksisen?

Du får tilsendt en e-mail, hvor det står at varen er utsolgt.

Jeg tror ikke de tar inn igjen nye partier av film, siden jeg fikk beskjed at Cinema Paradiso var utsolgt og at jeg da skulle velge en annen film.

Skrevet (endret)

Dette gavekort greia er skikkelig spennende!

Registrerte meg på Lørdag, så jeg håper jeg blir registrert iløpet av dagen ;)

Endret av Baba2
Skrevet
Tror nok jeg kommer til melde meg inn men litt stress at de må ha foreldrenes underskrift.

Når spør de etter dette?

Er registrert og har fått gavekortet, kan ikke huske at de har spurt om alder enda..

Skrevet (endret)

Er ikke noen som tilfeldigvis har igjen ca. 50 kr på et gavekort ellernoe? Gitt bort mine to siste, og jeg vil så veldig gjerne ha Nattsvermeren :(:p

Endret av Haakon*
Skrevet

Søren da. Jeg har ikke fått koden enda, registrerte meg på Lørdag. Håper jeg får koden i løpet av dagen eller imorgen ;)

Hvis jeg får flere koder enn én så er det jo bare ûberfett!

Skrevet

Bokklubben.no er idioter :)

Fikk enda et nytt gavekort, har fått 2 stykker etter den såkalte "begrensningen", så mitt råd til dere som tror dere bare får 1 gavekort, prøv å meld dere inn i 4-5 klubber, og se hva som skjer ;)

Skrevet
Bokklubben.no er idioter :)

Fikk enda et nytt gavekort, har fått 2 stykker etter den såkalte "begrensningen", så mitt råd til dere som tror dere bare får 1 gavekort, prøv å meld dere inn i 4-5 klubber, og se hva som skjer ;)

Hva skjer om jeg ikke får gavekort? Blir jeg automatisk meldt ut, uten å måtte betale/avbestile/trykke på noe?

Og lurer på hvor dere har fått det der med "må ha sende underskrift hvis du er under 18", ser ikke noe informasjon om det.

Skrevet (endret)

Står i medlemsbetingelsene. :)

Edit: Nå har dem fjerna gavekorttilbudet på Mat- og Vinglede. :mad:

Endret av Panic
Skrevet

meldte meg inn i de to det ble sagt begrensningene ikke gjaldt. Håper bare det går, for jeg hadde egentlig planer om å skaffe meg noen Disneys Hall of Fame-bøker før jeg faktisk så hvor mye bra DVD-er de hadde der...

Skrevet

Nå har jeg og noen kompiser handla, takk til trådstarter for tipset! Har allerede funnet fram dvd+r platene :whistle:

Noen få spørsmål;

Om jeg ikke får gavekort av å melde meg inn i flere klubber, er det bare å melde seg ut igjen av disse så jeg slipper å avbestille?

Det er greit å mekke seg en ny konto på samme adresse? Kan f.eks sette den i broren min sitt navn, men på min egen mail.

Kan man dra den enda lenger å mekke en trollekonto kun for gavekortet, og bruke dette på sin opprinnelige konto?

Skrevet

De fjerner automatisk de kontoene du ikke får gavekort på.

Siden det ikke står noe om begrensninger per. husstand så kan du nok melde inn broren din også. Vet ikke om det funker med samme mail, men det vil jeg tro.

Det tror jeg nok går. Skader jo ikke å prøve hvertfall. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...