Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv benyttet av meg 750 kroners tilbudet i dag! :) Til nå er jeg medlem i 3 klubber, men melder vel på meg resten før jeg legger meg så har jeg mange gavekortet forhåpentligvis i løpet av morgendagen! Da blir det 3 blu-ray DVD-er og 5 DVD-er til mor og 5 til far i julegave... :p:D

Får dog litt dårlig samvittighet når jeg tenker på at jeg ikke betaler ett blankt øre for noen av presangene.. Men det er jo tross alt tanken som teller ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det forressten ingen her som bestiller blu ray filmer? De har jo 3-4 stykker som absolutt er verd å eie til 249 per stykk.... søk på Blu-ray og du får dem opp.

Skrevet (endret)

Sjekk ut *link fjernet*

Der står det ingenting at man kun kan være medlem av kun en klubb :) Fikk den i en reklamemail fra inpoc

Moderator edit:

Link fjernet fordi den linket til et annet nettsted som ikke hadde noe med bokklubben å gjøre, samt fare for svindel.

Endret av KVTL
Svindelfare, samt at linken ikke hadde med bokklubben.no å gjøre.
Skrevet

Venter bare på at de kommer opp igjen med en helt hvit siden med tekst á la "Bokklubben.no er stengt blabla". :p

Men neida, jeg er ferdig med alle bestillingene mine og jeg kommer ikke til å prøve på flere gavekort nå. Venter bare i spenning på alle filmene og TV-seriene som ikke har kommet/er sendt enda, det blir en fin juleperiode hvert fall. ;)

Skrevet (endret)
Får ikke noe gavekort jeg... Prøvde å melde meg inn i 2 på mandag, og 1 på tirsdag... Men nå er tydeligvis medlemskapene slettet, for når jeg prøver å logge inn så får jeg bare opp siden med "ukjent medlemsnr", ikke den sedvanlige "info ikke registrert enda". Skal prøve å melde meg inn igjen, noen tips på hvordan jeg bør gå frem nå??

Jippi endelig fikk jeg gavekort, 750 kr fra klubben jeg meldte meg inn i igår... :thumbup:

Da prøver vi en til... Bare den sida kan komme opp igjen! Ser ut som de trenger å oppgradere litt hardware, få seg noen nye servere m.m...

Edit: fikk visst 2 gavekort, gmail hadde lagt dem sammen...

Endret av prarne
Skrevet

jaja.. fikk jo 1 gavekort idag.. nå er jeg ferdig. bestilte 2 simpsons sesonger.

så må betale litt.

men har vel betalt kanskje 200 kr til sammen på alt ejg har fått så.. går greit:p

så får jeg littt bedre samvittighet! ;D

Skrevet
Eg har no bestillt for ca 20000 trur eg...

Men har vel kanskje betalt 500 sjølv og.. For og utnytte gåvekorta :)

Jeg ville vært litt forsiktig med å gå ut offentlig å si at du har svindlet Bokklubben, hvis jeg var deg... For å oppnå en sum på 19 500 fra gavekort har du åpenbart registrert deg med forskjellig kontaktinformasjon.

Skrevet

han sier jo bare han har bestilt. ikke bestilt i sitt eget navn og bare til han selv.

han kan jo ha bestilt for foreldrene.. er jo ikke noen regler som sier det ikke er lov å bestille for hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...