Gå til innhold

HDCP fri PS3


V_B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan få HD uten HDCP ved å bruke Komponent kabler. Hvis TVen din har komponent ingang så er det ingenting å frykte. Hvilke TV har du og hvorfor har du ikke støtte? Er det i det HDTV?

9662206[/snapback]

 

Hei.

 

Jeg har HD kompositt eller hva det heter (hvit, rød gul) inngang bak på tv`en men det er jo analogt signal ? Vil ikke det være ekstremt dårlig sammenlignet med digital hdmi ?

Lenke til kommentar
Du kan få HD uten HDCP ved å bruke Komponent kabler. Hvis TVen din har komponent ingang så er det ingenting å frykte. Hvilke TV har du og hvorfor har du ikke støtte? Er det i det HDTV?

9662206[/snapback]

 

Hei.

 

Jeg har HD kompositt eller hva det heter (hvit, rød gul) inngang bak på tv`en men det er jo analogt signal ? Vil ikke det være ekstremt dårlig sammenlignet med digital hdmi ?

9662843[/snapback]

Det er ingen HD i den kompositten for å si det sånn. Du sitter vel med en gammel analog CRT skjerm hvis jeg ikke tar feil. Ja det ville vært MYE bedre med HDMI. Men da må du ha TV som har det og TV som har HD oppløsning.

Lenke til kommentar
Trur ikkje ein slik boks hadde blitt så grasalt populer hos MPAA etc - då HDCP er med på å 'bekjempa' piracy.

9662205[/snapback]

 

Hvordan er HDCP med på å bekjempe piracy?

9663205[/snapback]

 

Fordi signalet er kryptert, dermed kan du ikke kople en uautorisert 'boks' i mellom som lagrer video til et annet media...

 

http://www.hjemmekino.no/leksikon/forklaring.aspx?id=230

Endret av Mori
Lenke til kommentar
Du kan få HD uten HDCP ved å bruke Komponent kabler. Hvis TVen din har komponent ingang så er det ingenting å frykte. Hvilke TV har du og hvorfor har du ikke støtte? Er det i det HDTV?

9662206[/snapback]

 

Hei.

 

Jeg har HD kompositt eller hva det heter (hvit, rød gul) inngang bak på tv`en men det er jo analogt signal ? Vil ikke det være ekstremt dårlig sammenlignet med digital hdmi ?

9662843[/snapback]

Kompositt og komponent er 2 helt forskjellige ting. Det er 3 kabler av samme pluggtype på begge, men den ene er 3 videosignaler i kablene, splittet opp etter farger, og den andre er 1 video + 2 audio.

 

Så, kompositt = Bajs, komponent = bra. HDMI = knallbra.

Lenke til kommentar
Du kan få HD uten HDCP ved å bruke Komponent kabler. Hvis TVen din har komponent ingang så er det ingenting å frykte. Hvilke TV har du og hvorfor har du ikke støtte? Er det i det HDTV?

9662206[/snapback]

 

Hei.

 

Jeg har HD kompositt eller hva det heter (hvit, rød gul) inngang bak på tv`en men det er jo analogt signal ? Vil ikke det være ekstremt dårlig sammenlignet med digital hdmi ?

9662843[/snapback]

Det er ingen HD i den kompositten for å si det sånn. Du sitter vel med en gammel analog CRT skjerm hvis jeg ikke tar feil. Ja det ville vært MYE bedre med HDMI. Men da må du ha TV som har det og TV som har HD oppløsning.

9663192[/snapback]

 

Jeg har en mulighet som heter HD på kontrollen min. Jeg er usikker på hva slags tilkobling det er (er på jobb så kan ikke sjekke) men det er noe Y,B,D eller noe slikt. Hvertfall 3-4 bokstaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...