RoverS90 Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Fatter aldri hvorfor de er så nøytrale i ansiktene. Hvis jeg hadde vunnet ville jeg hoppet i stolen og smilt som faen.Men her er det nesten som om det er reine ulovelig å smile....syke greier. 9661487[/snapback] Haha, så ikke mye glad ut når han vant, nei. Personlig hadde jeg vært helt i ekstase!
Hindmost Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jærbuer æ sindige typa vett du go Podlest! Endret 8. oktober 2007 av Hindmost
zeox Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 husker jeg spillte mot han på TG for 3-4 år siden, og han knuste meg totalt. alltid hatt en god følelse om Creo, og det er godt å se at han vinner WCG
Jext Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Det var en utrolig spennende match å se på, folk var jo helt i ekstase når han fikk demon hunteren sin til lvl 6 og fikk pushet tilbake det resterende av angrepsstyrken til Sky. En absolutt verdig seier!
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 synes 110 000 Kroner var en ganske liten premie for verdensmesterskapet da.
MrUrge Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer. 110 000 er jo en del da. Selv om det er VM, så er det bare et spill
MathHouse Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer. 110 000 er jo en del da. Selv om det er VM, så er det bare et spill 9664381[/snapback] Det er fotball også og selvom det skal sies at det er mange fotballfans, så vil jeg fortsatt påstå at det glatt er fler dataspillere i verden, så premien burde egentlig vært 10 doblet om ikke mer hvis en skal se etter interesse
aspic Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer til Creo. Tviler STERKT på at han gir seg no..
Feonar Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Det er fotball også og selvom det skal sies at det er mange fotballfans, så vil jeg fortsatt påstå at det glatt er fler dataspillere i verden, så premien burde egentlig vært 10 doblet om ikke mer hvis en skal se etter interesse Åpne øynene dine da, gutt. Det finnes faktisk en hel verden der ute som aldri har hørt om e-sport. Fotball knuser nok det meste av fritidssysler ganske så lett interessemessig.. Og gratulerer til Creo. Stor prestasjon og gå til topps i WCG!
Zeph Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Denne tråden handlar om WC3, ikkje WoW, ein bunke innlegg er derfor fjerna. Edit: Kan vel ta litt del samtidig. Eg er ein stor fan av WC3, sjølv om eg har spelt det heller lite. Absolutt eit av tidenes RTS for min del. Det er ein stor prestasjon av Creo og flott at han putter vårt vetle land på kartet. Kunne riktignok vist litt meir glede over å ha vunnet WCG, han var ganske steinansikt. Endret 11. oktober 2007 av Zeph
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå