Gå til innhold

Når kommer Battlefield 3 ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jo men spillet heter ikke Battlefield 3, det heter Battlefield Bad company om du ikke har fått med deg det.

EDIT: det verste er jo også at det bilde som er der er fra Armored fury...

Er du helt brød eller? Du har tydligvis ikke lest og forstått det som stod på siden jeg linket til. Den nyheten kom i dag og har ingenting med Battlefield Bad company å gjøre som ja BARE kommer til konsoll, men et Nytt battlefield til pc. Hvordan vet jeg at det kommert til pc? jo fordi det står bla. at det kommer til vista/maCos. Hvorfor er det bilde av Armored fury? jo det skal jeg si deg. Dette spillet er ennå ikke under utvikling og skulle vært hemmelig for allmennheten en stund til, men siden det er lekket ut et dokument som kun er ment for EAs investorer (de som betaler spillet kort forklart) Tok gamespot bare et tilfeldig battlefield billde til artikkelen.

Her er en link til samme nyheten på itavisen.

Battlefield 3

Skrevet (endret)

Haha, eid. TTP (Tenk, Trykk, Post)

Ang. plassering så har jo EA en sterk tendens til å være "politisk korrekte", sånn i forhold til USA i alle fall... det var tendensen med C&C Generals og BF2 og sikkert BF3 også...

Endret av MrLee
Skrevet (endret)
Ang. plassering så har jo EA en sterk tendens til å være "politisk korrekte", sånn i forhold til USA i alle fall... det var tendensen med C&C Generals og BF2 og sikkert BF3 også...

Så absolutt, er det noen baner der USA er den defensive parten?

Endret av dicktator
Skrevet
Så absolutt, er det noen baner der USA er den defensive parten?

Det er jeg usikker på. Det var det i Armored Fury i BF2 om jeg ikke tar helt feil (har den ikke så jeg vet ikke sikkert), men ingen i det originale spillet. Angrep på egen jord er vel fremdeles ett ganske sårt tema for dem (Amerikanere), hvilket er grunnen til at jeg digget WiC så mye :p

• 1 år senere...
Skrevet

Neida. Men du kan ikke regne med noe før tidligst til neste år.

Snart kommer Battlefield Heroes, selv om det ikke blir helt i samme BF-ånd. Så er det planlagt en 1.5-patch til BF2. Begge var tenkt å komme i 2008, men vi får se hva som skjer.

Skrevet

Okei, skjønner folk er skeptiske, men et rask googlesøk gav meg dette:

http://www.enterbf3.com/(første artikkel)

Her avkreftest det at BF3 bare er et rykte, men at de ikke har glemt oss "hardcore pc gamers"

Andre sider/clansider hitner til nye spill...

http://www.battlefield3.biz/

http://bf3.gamestrafe.com/

så, vi får se hva det blir til. Heroes siden er ikke oppdatert siden 9 oktobeR(?). Bare fremtiden vil vise

• 4 uker senere...
Skrevet

Uansett om DICE bestemmer seg for å lage en BF3 eller ei er det jo marked/publikum/behov for noe tilsvarende. Frontlines: Fuel of War f.e. er tydeligvis veldig inspirert av BF-serien.

Jeg drømmer om et BF3 med samme grafikk som CoD4 og de samme våpnene. Altså et CoD4 med større maps og med kjøretøy. Det hadde vært perfekt!

• 3 uker senere...
Skrevet
Uansett om DICE bestemmer seg for å lage en BF3 eller ei er det jo marked/publikum/behov for noe tilsvarende. Frontlines: Fuel of War f.e. er tydeligvis veldig inspirert av BF-serien.

Jeg drømmer om et BF3 med samme grafikk som CoD4 og de samme våpnene. Altså et CoD4 med større maps og med kjøretøy. Det hadde vært perfekt!

Vi er ganske like :blush: Herregud hvor villt det hadde vert :D:D:D Kunne betalt et par tusen for et slikt spill :dribble:

Skrevet

Jeg vil de skal litt bort fra amerikasentrerte kriger og hele bevege seg litt mot 2. verdenskrig igjen. Eller noe som hadde eid alt; første verdenskrig. Spillet hadde blitt unikt ettersom jeg aldri har spilt et spill om denne krigen. Men dette vil sikkert ikke lages fordi ''våpnene er for gamle'' eller fordi USA hadde liten virkning på denne krigen.

Skrevet
Jeg vil de skal litt bort fra amerikasentrerte kriger og hele bevege seg litt mot 2. verdenskrig igjen. Eller noe som hadde eid alt; første verdenskrig. Spillet hadde blitt unikt ettersom jeg aldri har spilt et spill om denne krigen. Men dette vil sikkert ikke lages fordi ''våpnene er for gamle'' eller fordi USA hadde liten virkning på denne krigen.

Nei jeg har fått nok av WW2 :(

Skrevet

Du har gått lei av vestfronten av krigen kan man si. Battlefield er vel det eneste FPS-spillet som faktisk har litt av øst-fronten, men ingen historiemodus.

Skrevet

Du har gått lei av vestfronten av krigen kan man si. Battlefield er vel det eneste FPS-spillet som faktisk har litt av øst-fronten, men ingen historiemodus.

Ikke helt :) Bare så mye WW2 spill :p

Skrevet

Ikke helt :) Bare så mye WW2 spill :p

Vet jo det, men alle disse spillene handler jo om en amerikaner som slakter hundrevis av tyskere og japser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...