TheKims Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Hei jeg og min mor plages litt med å få koblet opp hennes maskin på det trådløse nettet.. Hun kjøpte seg en brukt bærbar for en tid tilbake. Saken er den at når jeg skal søke etter trådløse nett så får jeg bare opp naboen sitt nett på hennes maskin, mens på min får jeg opp våres nett + naboens. noen som har peiling på hva som kan være feil? Takker for alle svar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Har hun en gammel bærbar? Hvilken kryptering har det trådløse nettet deres? Hvilken trådløs kryptering støttes av nettverkskortet hennes? Det er ting jeg ville ha tenkt på.
TheKims Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 den er væll ca 2 år gammel.. Tror det er wep kryptert. hvor får jeg sjekket om hennes kort støtter dette?
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Har du prøvd å endre krypteringsmåte på den trådløse ruteren ? Se om det dukker opp da? Langt unna er du da?
TheKims Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Er nåkk helt oppe i troms.. kan jo selfølgelig prøve å sette den på WPA kryptering
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Hvis du e oppe i Troms... Hvor er den trådløse ruteren da? I forhold til hvor mammaen din sin laptop er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå