Gå til innhold

KotOR 2 i Vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg har et problem med å kjøre Star Wars: Knights of the Old Republic i Vista. Dersom jeg imidlertid skrur av lyden på configure før jeg går inn på Kotor kan jeg spille som vanlig. Men det er ikke så kult å spille uten lyd.

Noen som har en god løsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eeh.. Kom ikke dette spillet ut rundt 2003/4? Tror uansett at det neppe har støtte for Vista  ;)

9646938[/snapback]

Ja det var jo hjelpsomt :roll:

Har du prøvd å starte spillet i kompatibilitetsmodus?

Skrevet
Eeh.. Kom ikke dette spillet ut rundt 2003/4? Tror uansett at det neppe har støtte for Vista  ;)

9646938[/snapback]

Jo, det stemmer det. Men det er uansett et fantastisk spill.

Å ja, har prøvd i kompitabilitetsmodus. Alt fra Xp service pack 2 til win 95.

Hjelper som sagt å disable lyden.

Skrevet

hmm, skal ikke kapre tråden, men da slipper jeg å lage en ny tråd :)

Noen som veit om det er kommet en patch eller noe som gjør at hele historien blir satt sammen? Husker det var mye som manglet.

Skrevet

9646938[/snapback]

Jo, det stemmer det. Men det er uansett et fantastisk spill.

Å ja, har prøvd i kompitabilitetsmodus. Alt fra Xp service pack 2 til win 95.

Hjelper som sagt å disable lyden.

9647187[/snapback]

Jeg ville prøvd her, men det ser ut som om det er mange som sliter med Kotor 2 og Vista.

Skrevet

En annen ting som faktisk hjelper er å prøve å starte maaange ganger å bare trykke vekk advarslen som sier at et program har sluttet å virke... Kjedelig å gjøre for hver gang, men det funker...fint om noen får tak i noen andre løsninger...

• 2 uker senere...
Skrevet

Prøvd admin. og xp-modus men det starter ikke med en gang allikevel. Må trykke kanskje 15ganger før det starter... Har versjon 2.0.0, men finner ingen nye patcher, så veit egentlig ikke hva jeg skal gjøre.

Inge andre som har fått det til å kjøre i Vista?

Skrevet
Prøvd admin. og xp-modus men det starter ikke med en gang allikevel. Må trykke kanskje 15ganger før det starter... Har versjon 2.0.0, men finner ingen nye patcher, så veit egentlig ikke hva jeg skal gjøre.

Inge andre som har fått det til å kjøre i Vista?

funker i vista vist du skifter ut en dll fil

som du finner HER

husk at vist du har klokka maskinen (uansett del) gjør spillet ustabilt

eg kjører vista 64 å den fila fiksa feilen, har vist noke med hvordan Vista behandler Lyd i forhold til xp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...