Zyracuz Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Heisann. Jeg har et problem med å kjøre Star Wars: Knights of the Old Republic i Vista. Dersom jeg imidlertid skrur av lyden på configure før jeg går inn på Kotor kan jeg spille som vanlig. Men det er ikke så kult å spille uten lyd. Noen som har en god løsning?
Mr. President Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Eeh.. Kom ikke dette spillet ut rundt 2003/4? Tror uansett at det neppe har støtte for Vista
-sparks- Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Eeh.. Kom ikke dette spillet ut rundt 2003/4? Tror uansett at det neppe har støtte for Vista 9646938[/snapback] Ja det var jo hjelpsomt Har du prøvd å starte spillet i kompatibilitetsmodus?
Zyracuz Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Eeh.. Kom ikke dette spillet ut rundt 2003/4? Tror uansett at det neppe har støtte for Vista 9646938[/snapback] Jo, det stemmer det. Men det er uansett et fantastisk spill. Å ja, har prøvd i kompitabilitetsmodus. Alt fra Xp service pack 2 til win 95. Hjelper som sagt å disable lyden.
Bloody Mess Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Er nok enklest å bare legge inn XP på en egen partisjon om du absolutt skal spille gamle spill uten støtte for Vista.
Alt-Ctrl Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 hmm, skal ikke kapre tråden, men da slipper jeg å lage en ny tråd Noen som veit om det er kommet en patch eller noe som gjør at hele historien blir satt sammen? Husker det var mye som manglet.
Alt-Ctrl Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Noe sånt? 9648768[/snapback] Takker, skal prøve den senere Vart skuffa over slutten, og enda mer skuffa når jeg fant ut at de ikke fikk tid til å ta med alt.
B-QL Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Eeh.. Kom ikke dette spillet ut rundt 2003/4? Tror uansett at det neppe har støtte for Vista 9646938[/snapback] Jo, det stemmer det. Men det er uansett et fantastisk spill. Å ja, har prøvd i kompitabilitetsmodus. Alt fra Xp service pack 2 til win 95. Hjelper som sagt å disable lyden. 9647187[/snapback] Jeg ville prøvd her, men det ser ut som om det er mange som sliter med Kotor 2 og Vista.
Zyracuz Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 En annen ting som faktisk hjelper er å prøve å starte maaange ganger å bare trykke vekk advarslen som sier at et program har sluttet å virke... Kjedelig å gjøre for hver gang, men det funker...fint om noen får tak i noen andre løsninger...
vestlia Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Noen som har funnet en løsning? Funker å trykke mange ganger, men det blir kjedelig etterhvert...
Piratpjokken Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 *humre* KotOR funker i vista, mens KotOR 2 gjør ikke Se etter oppdateringer, eventuelt prøv å kjør i administatormodus (høyreklikk på ikonet og kjør som admin)
vestlia Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Prøvd admin. og xp-modus men det starter ikke med en gang allikevel. Må trykke kanskje 15ganger før det starter... Har versjon 2.0.0, men finner ingen nye patcher, så veit egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Inge andre som har fått det til å kjøre i Vista?
acerview Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Prøvd admin. og xp-modus men det starter ikke med en gang allikevel. Må trykke kanskje 15ganger før det starter... Har versjon 2.0.0, men finner ingen nye patcher, så veit egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Inge andre som har fått det til å kjøre i Vista? funker i vista vist du skifter ut en dll fil som du finner HER husk at vist du har klokka maskinen (uansett del) gjør spillet ustabilt eg kjører vista 64 å den fila fiksa feilen, har vist noke med hvordan Vista behandler Lyd i forhold til xp..
Kharan Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Team Gizka lager denne moden kun til PC, såvidt jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå