Gå til innhold

Fotokonk: V4, Runde 4, Tema: Barn i bevegelse!


Fotokonk  

36 stemmer

  1. 1. Hvilket bilde likte du best?

    • Flipp
      15
    • Lengdehopp med tilløp
      9
    • Tid for mat
      12


Anbefalte innlegg

Jeg satt på jobb. Der har jeg ikke mulighet til å lagre bilder. Kunne derfor ikke laste ned bildene fra nettet. Jeg gjorde så godt jeg kunne, for at dere skulle bli fornøyde, men jeg får ikke igjen noe for det.

Seriøst Marius, ta deg sammen. Du bør skjønne at vi ikke er særlig fornøyd med din innsats som arrangør av denne runden.

 

Maken til useriøsitet har jeg aldri sett før. Trodde vi skulle være noen lunde saklige og seriøse her, men jeg tok vel kanskje feil. :ermm:

 

Gjennomføringen min ble kludret til fordi jeg ble nødt til å jobbe. Forumet har ikke første prioritet i livet mitt, synd om det er slik til deg. Jeg prøvde først å spørre om noen andr ekunne ta det, fordi jeg ikke hadde tid. Ble møtt med sure brukere. Så gjør jeg det selv, slik jeg har mulighet til, men dte er ikke godt nok for dere. Så gjør jeg det som dere vil, og da klager dere på det igjen.

 

Jeg tar meg ikke sammen før DERE viser forståelse for at enkelte har et liv utenom forumet.

Jeg har ikke oppført med det spøtt verre enn dere gnålsekker, som kun klager. Hva med å få ræva dere opp av stolen å kanskje lage til noen gode bilder i stedet for å klage på andre som faktisk vil det beste, men som ikke er godt nok, for enkelte.

 

Jeg svarer til det jeg får, så syns du at jeg har oppført meg uoppdragent så er det slik jeg har oppfattet det jeg har blitt angrepet med. Jeg blir bedt om å ikke delta mer fordi jeg lager surr. Hadde dere godtatt en endring, eller tatt ansvaret selv hadde det ikke blitt noe surr...

 

Men det er vel din måte å komme på pallen tenker jeg...danke ut andre deltagere ved "usportslig" opptreden...

 

Som sagt, lykke til... En er ut av dansen, så er vel mer rom for dere andre rundt toppen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det er vel din måte å komme på pallen tenker jeg...danke ut andre deltagere ved "usportslig" opptreden...

 

Som sagt, lykke til... En er ut av dansen, så er vel mer rom for dere andre rundt toppen....

Nok en gang viser du hvor utrolig lite moden du er, Marius. Utsagn som det der orker jeg ikke forsvare meg mot engang, for det er direkte usanne påstander.

Lenke til kommentar
Men det er vel din måte å komme på pallen tenker jeg...danke ut andre deltagere ved "usportslig" opptreden...

 

Som sagt, lykke til... En er ut av dansen, så er vel mer rom for dere andre rundt toppen....

Nok en gang viser du hvor utrolig lite moden du er, Marius. Utsagn som det der orker jeg ikke forsvare meg mot engang, for det er direkte usanne påstander.

 

Er ikke en påstand, men en spekulasjon...

 

Du kan jo få rette meg siden en påstand enten er gal eller rett, og har en begrunnelse for det.

 

Hvorfor er den rett? Hvorfor er den gal?

 

Men når vi først snakker om modenhet her, hva forteller det om dere å klage på om en frist flyttes fram eller tilbake, er dere redd for utfordinger? Er det slik at et bilde tar 7 dager og 23:50min å danne? Takler du ikke press?

Hvorfor er det så ille at fristen endres for en gang? Hvorfor ikke bare godta, så slipper du å bruke tida bak PC-en og heller bak kamera...? Det er vel det man burde gjøre.

 

Jeg oppdaget konken "lys" 4 timer før fristen gikk ut. Innen da hadde jeg tatt bildet, redigert det, og spist middag før fristen gikk ut. Og resultatet ble ganske bra, eller var det de andre bidragene som sugde, [mer]?

 

Hvorfor er det SÅ ILLE å jobbe under press (en dag +- er ikke press, men tydeligvis for dere så er det det)?

 

Vil også sette pris på om du unnlater å røpe navnet mitt, jeg gjør ikke det til deg, eller andre.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Jeg tar meg ikke sammen før DERE viser forståelse for at enkelte har et liv utenom forumet.

Jeg har ikke oppført med det spøtt verre enn dere gnålsekker, som kun klager. Hva med å få ræva dere opp av stolen å kanskje lage til noen gode bilder i stedet for å klage på andre som faktisk vil det beste, men som ikke er godt nok, for enkelte.

Seriøst, Marius. Hva er problemet ditt?

Du må kunne godta at deltagere setter spørsmåltegn ved useriøs arrangering. Du har gang på gang gjort feil, og selvfølgelig blir det lagt merke til. Det skulle bare mangle når folk prøver å oppføre seg noen lunde seriøst. Vi klager ikke, vi prøver å ordne opp i problemer som har oppstått ved dine oppgaver som arrangør.

 

At du skal forsvare deg selv med å påstå at vi ikke leverer gode nok bilder i konkurransen er totalt urimelig. Er det du som skal bedømme bildenes kvalitet, eller skal vi ha en avstemning for alle?

 

Og hvis du er såpass selvsikker på at du kommer til å vinne alle fremtidige konkurranser, er det kanskje like greit at du ikke deltar mer, siden enkelte her ikke vil ha deg som arrangør. Jeg sier ikke dette fra eget hjerte, men som du også sier selv har det kommet en del kommentarer på at du kanskje ikke burde arrangere flere konkurranser etter å ha vist dårlig gjennomførelse.

Lenke til kommentar
Jeg oppdaget konken "lys" 4 timer før fristen gikk ut. Innen da hadde jeg tatt bildet, redigert det, og spist middag før fristen gikk ut. Og resultatet ble ganske bra, eller var det de andre bidragene som sugde, [mer]?
Seriøst, "Mr. Olsen". Du trenger ikke skryte over at du klarer å eksponere og redigere et bilde på 4 timer. Ei heller trenger du å konstatere de andre bidragenes kvalitet. Ville ikke du følt det som en fornærmelse om noen sa at bildet ditt "søg"? Dette er ikke bildekritikk.
Men når vi først snakker om modenhet her, hva forteller det om dere å klage på om en frist flyttes fram eller tilbake, er dere redd for utfordinger? Er det slik at et bilde tar 7 dager og 23:50min å danne? Takler du ikke press?Hvorfor er det så ille at fristen endres for en gang? Hvorfor ikke bare godta, så slipper du å bruke tida bak PC-en og heller bak kamera...? Det er vel det man burde gjøre.
Det er ikke snakk om å takle press eller ikke, men derimot å følge reglene som er satt opp. De gjelder like mye for arrangør som deltager.Hvis du ikke får tid til å legge ut bildene noen gang, kan du kanskje vurdere å ikke arrangere flere konkurranser da? Vi ser jo hvordan det har gått med deg som arrangør.
Vil også sette pris på om du unnlater å røpe navnet mitt, jeg gjør ikke det til deg, eller andre.
Jeg røper vel tross alt ikke navnet ditt, da du for noen måneder siden "røpte" det selv da du brukte det som brukernavn. Don't blame me.
Kan vi ikke la denne diskusjonen ligge nå?Men noe annet jeg lurer på, er om det er noen i forumstyret som kan få gjort noe med dette problemet:
(Jeg MÅ linke til bildene fordi diskusjon.no ikke godtar mer enn 100kb per vedlegg)
Synes det er uheldig å måtte linke til bilder som er med i en konkurranse...
For min del kan vi godt la diskusjonen ligge. Jeg gjør ikke dette for å sette Mr. Olsen i et dårlig lys, tvert imot.

 

Dog synes jeg vi kunne hatt en diskusjon rundt dette, nettopp for å få ryddet opp i enkelte regler for deltagelse og arrangering. Tydeligvis er ikke alle brukerne enig, så like regler for alle ville vært en god ting i stunder som dette. Jeg synes det er på tide, etter mye rot i konkurransen i det siste.Men for all del, jeg har ingen problemer med å la dette ligge.

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Jeg tar meg ikke sammen før DERE viser forståelse for at enkelte har et liv utenom forumet.

Jeg har ikke oppført med det spøtt verre enn dere gnålsekker, som kun klager. Hva med å få ræva dere opp av stolen å kanskje lage til noen gode bilder i stedet for å klage på andre som faktisk vil det beste, men som ikke er godt nok, for enkelte.

Seriøst, Marius. Hva er problemet ditt?

Du må kunne godta at deltagere setter spørsmåltegn ved useriøs arrangering. Du har gang på gang gjort feil, og selvfølgelig blir det lagt merke til. Det skulle bare mangle når folk prøver å oppføre seg noen lunde seriøst. Vi klager ikke, vi prøver å ordne opp i problemer som har oppstått ved dine oppgaver som arrangør.

 

At du skal forsvare deg selv med å påstå at vi ikke leverer gode nok bilder i konkurransen er totalt urimelig. Er det du som skal bedømme bildenes kvalitet, eller skal vi ha en avstemning for alle?

 

Og hvis du er såpass selvsikker på at du kommer til å vinne alle fremtidige konkurranser, er det kanskje like greit at du ikke deltar mer, siden enkelte her ikke vil ha deg som arrangør. Jeg sier ikke dette fra eget hjerte, men som du også sier selv har det kommet en del kommentarer på at du kanskje ikke burde arrangere flere konkurranser etter å ha vist dårlig gjennomførelse.

 

Problemet mitt er at dere ikke godtar at jeg ikke hadde mulighet til å gjøre som dere ville.

Men dere forlangte at det ble gjort allikevell, og jeg adlyder, og får klager da også.

 

Det er ikke "feil" av meg å sette en frist jeg kan overholde slik at bildene blir lagt ut når de skal bli lagt ut. Det er ikke feil av meg å adlyde det dere vil, ved å sette den slik den skal, uten å legge inn bildene når jeg skal, når jeg på forhånd har opplyst om at jeg ikke hadde mulighet.

 

Eller er du uenig?

 

Jeg påsto ikke at dere bidro med for dårlige bilder, jeg spurte et spørsmål. Noen er alltid en vinner, men det betyr ikke at bildet er godt. Så jeg spurte: Vant jeg fordi alle bildene var sugne, men mitt var ikke så drålig, eller var mange bra og mitt var bedre?

 

Om du omformulerer setningene mine til at jeg sier at jeg er best, uten at jeg har sagt det, så sier vel det litt om dine meninger, ;)

 

Kan du forklare hvordan jeg har vist dårlig gjennomføring?

 

Jeg ser at du har unnlatt å svare på spørsmålene mine i forrige innlegg, og jeg skulle ønske du leste gjennom det igjen å svarer på alt som har "?" etter seg.

 

For å gjøre det enklere for deg har jeg markert spørsmålene i dette innlegget, som jeg vil du skal svare på, og jeg ønsker også en begrunnelse.

Lenke til kommentar
Seriøst, "Mr. Olsen". Du trenger ikke skryte over at du klarer å eksponere og redigere et bilde på 4 timer. Ei heller trenger du å konstatere de andre bidragenes kvalitet. Ville ikke du følt det som en fornærmelse om noen sa at bildet ditt "søg"? Dette er ikke bildekritikk.

 

1. Igjen unnlater du å se at jeg har et spørsmålstegn. Klarer du ikke å se at jeg faktisk, inndirekte, kaller mitt eget bilde for et sugent bildet, om du ikke skal se på det som en spørresetning?

 

Du trenger ikke skryte over at du klarer å eksponere [...]

 

Jeg har ikke skrytt på meg noe, for jeg ser ikke på det som noen bragd, og det er det jeg prøver å få fram her, man MÅ ikke ha 1 uke til å gjennomføre en konkuranse.

 

Det er ikke snakk om å takle press eller ikke, men derimot å følge reglene som er satt opp. De gjelder like mye for arrangør som deltager.Hvis du ikke får tid til å legge ut bildene noen gang, kan du kanskje vurdere å ikke arrangere flere konkurranser da? Vi ser jo hvordan det har gått med deg som arrangør.

 

Jeg begynner å lure på om du kan lese :dontgetit:

 

1. Om reglene er så bestemt og firkantete, hvorfor har vi med de i postene da? Hvorfor ikke bare legge ut en mal, hvor vi så bare setter opp tema?

 

2. Har du ikke lest at grunnen var at jeg måtte på job, noe jeg fikk vite etter at avstemmingen var i gang?

 

3.Du sier: kan du kanskje vurdere å ikke arrangere flere konkurranser da?, men det du egentlig sier er: Ikke delta mer?

 

Jeg røper vel tross alt ikke navnet ditt, da du for noen måneder siden "røpte" det selv da du brukte det som brukernavn. Don't blame me.

 

1. Kan du tenke deg til hva grunnen var til at jeg skifta?

 

Jeg ønsker svar og begrunnelse på spørsmålene...

 

Hvorfor er ikke denne diskusjonen relevant? Den handler om hvrdan man skal gjennomføre en konkuranse.

Lenke til kommentar

Hva er det du vil nå Olsen? Skal du provosere frem enda mer whining? For det er akkurat det du driver med. Det er dessuten kun en time siden du siste postet, ikke alle som er innom forumet så ofte, kanskje han kommer tilbake.

 

Uansett så er jeg enig med Superparanoid om at vi skal la det ligge der, men det har du tydeligvis ingen ønsker om.

 

Forresten, angående navnet ditt. Ta dette med rapporter knappen. Jeg er sikker på at det er en hyggelig moderator som ville ha tatt det bort med en gang. Unødvendig å skape enda mer bluss rundt det enn det er. Dessuten er du ikke alene om å hete det i Norge, så røper vel ikke akkurat hvem du er.

Lenke til kommentar
Men noe annet jeg lurer på, er om det er noen i forumstyret som kan få gjort noe med dette problemet:
(Jeg MÅ linke til bildene fordi diskusjon.no ikke godtar mer enn 100kb per vedlegg)

Synes det er uheldig å måtte linke til bilder som er med i en konkurranse...

Eg lasta akkurat opp eit bilete på omlag 450KB, so om det har vore ei slik grense er den fjerna no. (Tilbakemeldinger om forumet hadde uansett vore rett stad å ta opp eit slikt problem, ingen i Drift hadde sett dette utan vidare.) Elles kunne ein no ogso brukt [img ]-tagen. Eventuelt med ein av dei små versjonane frå Flickr som link til den største, slik:

1463692169_62f33b6781_m.jpg

 

post-21406-1192552474_thumb.jpg

 

Redigert: Bileta er berre for å demonstrere.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Hva er det du vil nå Olsen? Skal du provosere frem enda mer whining? For det er akkurat det du driver med. Det er dessuten kun en time siden du siste postet, ikke alle som er innom forumet så ofte, kanskje han kommer tilbake.Uansett så er jeg enig med Superparanoid om at vi skal la det ligge der, men det har du tydeligvis ingen ønsker om.Forresten, angående navnet ditt. Ta dette med rapporter knappen. Jeg er sikker på at det er en hyggelig moderator som ville ha tatt det bort med en gang. Unødvendig å skape enda mer bluss rundt det enn det er. Dessuten er du ikke alene om å hete det i Norge, så røper vel ikke akkurat hvem du er.
Han som tok det opp i dag, han som angrep meg. Jeg må da få forsvare meg selv, han ber om slikt når han skriver slik.Jeg hadde lagt saken død, inntill han tok det opp. Jeg vil nå gjøre meg ferdig. Jeg aksepterer ikke at noen slenger ut slik dritt uten så å svare nå jeg spør dem om noe.Og du bidrar ikke, så kanskje du burde holde deg utenfor til du kan komme med kritikk mot meg ang saken, eller bare drite i å blande.Beklager om du irriterer deg over at jeg ikek vil flashe identiteten min overalt, tror du har et problem om du ikke forstår det. Å raportere det vil ikke få fram budskapet.Don't hate the player, hate the game: Var ikke klar over at siden godtok dynamiske bilder nå, gjorde ikke det før.Men anda et eksempel på generell klaging...

 

Raportere vil ikke fungere, er ikke mer plass igjen.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

:nei:

 

Jeg klager heller ikke på at du forsvarer deg. Det må man få lov til. Det jeg derimot klager på er det ekstra innlegget ditt, som kun er laget for å provosere. Dette er ikke MSN eller IRC, at en bestemt person er innom hver time for å svare deg er helt usansynlig å tro. La han få tid til å summe seg i alle fall. Dersom han ikke svarer skjønner jeg det også godt. Da har han vist seg som ett større menneske som ikke gidder ta en slik idiotisk diskusjon.

 

Når det gjelder identiteten din, jeg bryr meg ikke hva du heter. Om du ikke vil ha det postet på forumet, er det greit for meg, det skal jeg respektere. Det som derimot er pussig, er at når det blir postet, lager du større bluss om det. Hadde du ikke gjort det, ville jeg aldri ha husket hva du het, hvis jeg i det hele tatt hadde lest det. Hvis du ikke føler at moderatorene kan hjelpe, send en hyggelig PM til personen som postet det, så hadde man sikkert kunne løse problemet.

Lenke til kommentar

Mr.Olsen ble hindret fra å poste bildene som normalt, og ærlig talt, hvem ville ha sagt nei til å jobbe pga en fotokonkurranse som denne? Alle dere som har kritisert Mr.Olsen, har dere forslag til hva han kunne ha gjort annerledes?

 

Sikkert flere som kunne ha kommet opp i samme situasjon som Mr.Olsen og etter min mening er det behov for endre reglene for arrangement av denne konkurransen. Mitt forslag er at tema bestemmes for en lengre periode av gangen, f.eks hver 3 mnd med nytt tema hver 14. dag. Det lages en tråd for hvert nye tema hvor deltagere kan poste bildene SELV i 1 uke, deretter avstemning neste uke. Fotografen bak bildene blir ikke anonymisert, men dette har vel ingen stor betydning, det er jo tross alt bildene man skal stemme over. Hva syns dere om forslaget?

Lenke til kommentar
Mr.Olsen ble hindret fra å poste bildene som normalt, og ærlig talt, hvem ville ha sagt nei til å jobbe pga en fotokonkurranse som denne? Alle dere som har kritisert Mr.Olsen, har dere forslag til hva han kunne ha gjort annerledes?

 

Sikkert flere som kunne ha kommet opp i samme situasjon som Mr.Olsen og etter min mening er det behov for endre reglene for arrangement av denne konkurransen. Mitt forslag er at tema bestemmes for en lengre periode av gangen, f.eks hver 3 mnd med nytt tema hver 14. dag. Det lages en tråd for hvert nye tema hvor deltagere kan poste bildene SELV i 1 uke, deretter avstemning neste uke. Fotografen bak bildene blir ikke anonymisert, men dette har vel ingen stor betydning, det er jo tross alt bildene man skal stemme over. Hva syns dere om forslaget?

Fint at du "forstår" deg på Mr. Olsen, men jeg gjør det ikke!

Jeg synes konkurransen er helt fin som den er! Problemene oppstår hver gang en eller annen forandrer på det faste oppsettet. Hvis denne konkurransen skal "overleve" er vi nødt til å ha visse rammer, og arrangøren bør forholde seg til dette. Det er sjølsagt mulig å justere litt fra runde til runde, men det må gjøres på en skikkelig måte!

Lenke til kommentar
:nei:

 

Jeg klager heller ikke på at du forsvarer deg. Det må man få lov til. Det jeg derimot klager på er det ekstra innlegget ditt, som kun er laget for å provosere. Dette er ikke MSN eller IRC, at en bestemt person er innom hver time for å svare deg er helt usansynlig å tro. La han få tid til å summe seg i alle fall. Dersom han ikke svarer skjønner jeg det også godt. Da har han vist seg som ett større menneske som ikke gidder ta en slik idiotisk diskusjon.

 

Når det gjelder identiteten din, jeg bryr meg ikke hva du heter. Om du ikke vil ha det postet på forumet, er det greit for meg, det skal jeg respektere. Det som derimot er pussig, er at når det blir postet, lager du større bluss om det. Hadde du ikke gjort det, ville jeg aldri ha husket hva du het, hvis jeg i det hele tatt hadde lest det. Hvis du ikke føler at moderatorene kan hjelpe, send en hyggelig PM til personen som postet det, så hadde man sikkert kunne løse problemet.

 

Hvordan har han vist seg som en støre person når han ripper opp i det? :!: At du påstar det er latterlig.

Han satt der og var så utrolig engasjert og svarte med en gang, men når jeg virkelig ba hansvare på spørsmål jeg ser på som viktige var det stille. Da ble det stille i 50min før han logget av.

 

Jeg mener det viser at han ikke er i stand til å svare på spørsmålene slik at det gagner han, men understreker bare det jeg vil fram til.

 

Jeg slengte med bemerkningen i en post hvor det sto ting som ble diskutert. Det var bare en notis, hvorfor sier du at jeg blåste det opp?

 

Men de spørsmålene mine står ennå ubesvart, kanskje dere også vil besvare de, for dere har jo rett sier dere.

 

 

Mr.Olsen ble hindret fra å poste bildene som normalt, og ærlig talt, hvem ville ha sagt nei til å jobbe pga en fotokonkurranse som denne? Alle dere som har kritisert Mr.Olsen, har dere forslag til hva han kunne ha gjort annerledes?

 

Sikkert flere som kunne ha kommet opp i samme situasjon som Mr.Olsen og etter min mening er det behov for endre reglene for arrangement av denne konkurransen. Mitt forslag er at tema bestemmes for en lengre periode av gangen, f.eks hver 3 mnd med nytt tema hver 14. dag. Det lages en tråd for hvert nye tema hvor deltagere kan poste bildene SELV i 1 uke, deretter avstemning neste uke. Fotografen bak bildene blir ikke anonymisert, men dette har vel ingen stor betydning, det er jo tross alt bildene man skal stemme over. Hva syns dere om forslaget?

Fint at du "forstår" deg på Mr. Olsen, men jeg gjør det ikke!

Jeg synes konkurransen er helt fin som den er! Problemene oppstår hver gang en eller annen forandrer på det faste oppsettet. Hvis denne konkurransen skal "overleve" er vi nødt til å ha visse rammer, og arrangøren bør forholde seg til dette. Det er sjølsagt mulig å justere litt fra runde til runde, men det må gjøres på en skikkelig måte!

 

Hva er en skikkelig måte?

 

Hvilke problemer oppsto når jeg skiftet fristene? Jo, dere fikk en bryter slått på i hode om at dette var galt, og dere MÅTTE ha fristene slik de skulle være, om det så måtte resultere i at bildene ble lagt inn senere en fristen, det var vist ok. Da skulle vell alt være bra? Men nei, etter at jeg ikke legger ut bildene, kommer det klager og syt.

Lenke til kommentar
Mr.Olsen ble hindret fra å poste bildene som normalt, og ærlig talt, hvem ville ha sagt nei til å jobbe pga en fotokonkurranse som denne? Alle dere som har kritisert Mr.Olsen, har dere forslag til hva han kunne ha gjort annerledes?

For det første har i alle fall ikke jeg kritisert Mr. Olsen. Om noen har oppfattet det slik, beklager jeg det - det var absolutt ikke min hensikt. Riktignok var jeg ikke særlig tilfreds med de tidsfristene trådstarter først satte opp, for tidspunktene var ikke bare justert litt - de var flyttet og forkortet med flere døgn! Egentlig skulle konkurransen blitt avsluttet på mandag med de opprinnelige fristene, og da sier det seg selv at dette ville også blitt uheldig for de kommende rundene. Derfor kom jeg også med forslag til hva som kunne gjøres annerledes - det var jo ikke noe personlig kritikk i det! Og disse forslagene ble også fulgt, og det er det heller ingen som har hatt noen motforestillinger mot heller. Kjempefint!

 

Diskusjonen som deretter har oppstått, er et resultat av at Mr. Olsen (som sa han ikke ville være tilgjengelig da bildene normalt skulle legges ut), likevel dukker opp på forumet uten å legge ut bidragene! Det er klart at noen begynner å lure på hvor det blir av bildene da! Idéelt sett burde han da forklart at han ikke hadde tilgang til bildene fra jobben, men at han skulle legge dem ut straks han fikk anledning. Hadde dette skjedd, hadde det neppe vært noen sånn diskusjon her. Forklaringen kom etterhvert, men for sent til å hindre kranglingen som allerede var godt i gang. Mye mer kunne vært sagt, men for å unngå en enda mer overopphetet diskusjon, velger jeg å la være.

 

Mitt forslag er at tema bestemmes for en lengre periode av gangen, f.eks hver 3 mnd med nytt tema hver 14. dag. Det lages en tråd for hvert nye tema hvor deltagere kan poste bildene SELV i 1 uke, deretter avstemning neste uke. Fotografen bak bildene blir ikke anonymisert, men dette har vel ingen stor betydning, det er jo tross alt bildene man skal stemme over. Hva syns dere om forslaget?

Ser virkelig ikke helt hvordan dette skal gjennomføres? Hvem skal bestemme tema 3 mnd i forveien? Fotokonkurransen fungerer egentlig fint med de reglene vi har nå. Oppstår det krisesituasjoner, er det mye som skal til for at de ikke kan løses. Selv denne runden har latt seg løse på et vis...

Lenke til kommentar
Magneska:

Hva kunne han ha gjort annerledes i og med den situasjonen han kom opp i?

Som tidligere nevnt så har jeg overhodet ikke noe problemer med at bildene ble lagt ut litt sent. Det er helt uvesentlig i denne sammenhengen. Det jeg sliter med er arrangøren sitt syn på virkeligheten, og hans "jeg i mot hele verden" opplegg. Dette gjenspeiles sjølsagt i hans gjennomføring av konkurransen, og hvordan han forholder seg til andre. Nok om det, skal prøve å la det ligge dødt nå...

Endret av magneska
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...