Gå til innhold

Hva krever Spore av pc`en

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingen vet, ettersom det ennå ikke er kommet noen lanseringsdato eller spesifikasjoner.

9641351[/snapback]

Det kommer ut 30 desember :dontgetit:

Skrevet (endret)

19 juni 2008 er utgivelsesdatoen i følge tothegame.com hvertfall, så det tar nok litt tid før vi får slik informasjon.

EDIT: Veldig teit av Gamezone å ikke oppdatere utgivelsesinformasjonen deres. Det stemmer ikke at det kommer ut i år.

Endret av Jext
Skrevet
19 juni 2008 er utgivelsesdatoen i følge tothegame.com hvertfall, så det tar nok litt tid før vi får slik informasjon.

EDIT: Veldig teit av Gamezone å ikke oppdatere utgivelsesinformasjonen deres. Det stemmer ikke at det kommer ut i år.

9641639[/snapback]

å...

Faen ass... Lei av å vente

Skrevet

Ja, jeg ser frem til dette spillet selv. Det skulle vel egentlig vært ute i følge første release dato, et helt år er veldig lang tid å utsette et spill.. Kan ikke fatte at det går an å bomme så mye på planleggingen. Sikkert markedsføringstriks for å bygge opp hype.. :(

Skrevet
å...

Faen ass... Lei av å vente

Du har ihvertfall lært noe :p ALDRI stol blind på webshopper, de kan skrive hvilken som helst dato for å tjene mer penger :)

Skrevet

Graffikken er vel ikke akkurat spores beste side, så forventer ikke at spillet krever så innmari mye men. Genialt spill, sånne kvalitets spill trenger vi flere av :)

Skrevet
Graffikken er vel ikke akkurat spores beste side, så forventer ikke at spillet krever så innmari mye men. Genialt spill, sånne kvalitets spill trenger vi flere av :)

9645336[/snapback]

Om det blir så genialt får vi nå vente og se på når det kommer.. Selv har jeg store forventninger :D

Skrevet

Jeg er bare redd for at spillet mangler konkrete mål, og heller blir en stor sandbox opplevelse. Er ikke sikker på om jeg får en god spillopplevelse av bare en slags interaktiv lekegrind. Tiden vil vise. :)

Skrevet (endret)
Jeg er bare redd for at spillet mangler konkrete mål, og heller blir en stor sandbox opplevelse. Er ikke sikker på om jeg får en god spillopplevelse av bare en slags interaktiv lekegrind. Tiden vil vise. :)

9646692[/snapback]

Som nevnt ovenfor, vi for se.

Verdens mest solgte dataspill er jo akkurat 100% sandbox, med ingen klare mål.

Endret av -sparks-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...