eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hei Jeg lurer på om jeg har alt som skal til for å kjøpre spore Noen som veit hva Spore krever?
Shruggie Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Ingen vet, ettersom det ennå ikke er kommet noen lanseringsdato eller spesifikasjoner.
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Ingen vet, ettersom det ennå ikke er kommet noen lanseringsdato eller spesifikasjoner. 9641351[/snapback] Det kommer ut 30 desember
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Sist jeg hørte er den utsatt til neste år. 9641613[/snapback] www.gamezone.no Søk på Spore der så står det
Jext Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) 19 juni 2008 er utgivelsesdatoen i følge tothegame.com hvertfall, så det tar nok litt tid før vi får slik informasjon. EDIT: Veldig teit av Gamezone å ikke oppdatere utgivelsesinformasjonen deres. Det stemmer ikke at det kommer ut i år. Endret 5. oktober 2007 av Jext
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 19 juni 2008 er utgivelsesdatoen i følge tothegame.com hvertfall, så det tar nok litt tid før vi får slik informasjon. EDIT: Veldig teit av Gamezone å ikke oppdatere utgivelsesinformasjonen deres. Det stemmer ikke at det kommer ut i år. 9641639[/snapback] å... Faen ass... Lei av å vente
Jext Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, jeg ser frem til dette spillet selv. Det skulle vel egentlig vært ute i følge første release dato, et helt år er veldig lang tid å utsette et spill.. Kan ikke fatte at det går an å bomme så mye på planleggingen. Sikkert markedsføringstriks for å bygge opp hype..
M@R7!N Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 å...Faen ass... Lei av å vente Du har ihvertfall lært noe ALDRI stol blind på webshopper, de kan skrive hvilken som helst dato for å tjene mer penger
MrL Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Graffikken er vel ikke akkurat spores beste side, så forventer ikke at spillet krever så innmari mye men. Genialt spill, sånne kvalitets spill trenger vi flere av
Aleks Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Graffikken er vel ikke akkurat spores beste side, så forventer ikke at spillet krever så innmari mye men. Genialt spill, sånne kvalitets spill trenger vi flere av 9645336[/snapback] Om det blir så genialt får vi nå vente og se på når det kommer.. Selv har jeg store forventninger
Jext Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er bare redd for at spillet mangler konkrete mål, og heller blir en stor sandbox opplevelse. Er ikke sikker på om jeg får en god spillopplevelse av bare en slags interaktiv lekegrind. Tiden vil vise.
-sparks- Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jeg er bare redd for at spillet mangler konkrete mål, og heller blir en stor sandbox opplevelse. Er ikke sikker på om jeg får en god spillopplevelse av bare en slags interaktiv lekegrind. Tiden vil vise. 9646692[/snapback] Som nevnt ovenfor, vi for se. Verdens mest solgte dataspill er jo akkurat 100% sandbox, med ingen klare mål. Endret 6. oktober 2007 av -sparks-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå