Gå til innhold

Jeg kjedet meg... Det gikk utover POV kortet


Anbefalte innlegg

Jeg har fjernet standardkjølingen på mitt POV GF4 TI4200XP nå....

 

Satt på en Glacialtech Iglo 2310 :lol:

 

GlacialPOV.JPG

 

Tempen målt på baksiden av kortet er 33c Idle 36c load..... :D

 

Så var det mine (jeg har to slike) Pentium3 1GHz Boxed kjølere som skal kuttes i 2 deler og plasseres på rammen ;)

 

Ramsinks1.JPG

 

Lenge leve Dremel og powerverktøy :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men siden dette bare er tidsfordriv mens jeg venter på dette gidder jeg ikke legge så himla mye arbeid i det (om dere ser etter så står kjøleren litt skjevt i forhold til PCI slottene). Men jeg venter på deler fra Danmark så jeg regner ikke med å få noe på en stund enda :evil:

 

I mellomtiden blir det tid til litt moro ;) Tror jeg skal prøve en variant av det prosjektet ok.no holdt på med på en GF3 kort (trakt fra foran kortet).

 

Problemet nå er å få kortet til å holde seg rett (ikke bli banan). Men det tror jeg jeg har funnet en løsning på :) (Har litt Plexiglass til overs ;) ).

Lenke til kommentar
Men siden dette bare er tidsfordriv mens jeg venter på dette gidder jeg ikke legge så himla mye arbeid i det (om dere ser etter så står kjøleren litt skjevt i forhold til PCI slottene). Men jeg venter på deler fra Danmark så jeg regner ikke med å få noe på en stund enda  :evil:  

 

I mellomtiden blir det tid til litt moro ;) Tror jeg skal prøve en variant av det prosjektet ok.no holdt på med på en GF3 kort (trakt fra foran kortet).  

 

Problemet nå er å få kortet til å holde seg rett (ikke bli banan). Men det tror jeg jeg har funnet en løsning på :) (Har litt Plexiglass til overs ;) ).

 

har du radiatoren festet slik den er på tegningen?

da får den jo ikke noe luftutblåsning på den sia som treffer kabinettet!= Dårlig kjøling! :(

men det kan jo hende du har et hull der da men... :p

Lenke til kommentar
...har du radiatoren festet slik den er på tegningen?  

da får den jo ikke noe luftutblåsning på den sia som treffer kabinettet!= Dårlig kjøling!  

men det kan jo hende du har et hull der da men...  

 

men i ettertid ser jeg jo at du har en dual radiator i toppen også..

men får den lufttilgang da? (så ikke sånn ut).. :-?

 

Jeg har såklart hull til radiatorene. Og den i toppen har ingen hindring. Da jeg har fjernet sidepanelene på PSU`ene som står på høykant med baksiden mot hverandre og toppviftene trekker luft inn i kabinettet -> opp mot radiatoren. Ergo frisk kald luft rett på radiatoren. Den i fronten får luft fra den åpne bunnen (ja det sitter et filter der). Skulle tro det blir bra, kommer kanskje ikke så godt frem på tegningen (har jeg hørt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...