Gå til innhold

world in conflict problem i xp! JA, XP FAKTISK!


Anbefalte innlegg

har nå akkurat lagt in xp på en virtuell datamaskin med microsofts Virtual PC bare fordi det er et problem med world in conflict når man har en kombinasjon av geforce 7000 kort og vista.

men det funker ikke nå heller! når jeg starter det i xp på den virtuelle maskina står det følgende: "this application is not compitable with the installed operating system. Please upgrade to Windows 98SE, Windows 2000 or better."

sist jeg sjekka var xp "better" enn både 98 og 2000, er det ikke?:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde være problemfritt med dualboot, såframt du har diskplass til 2 operativsystemer. Eneste "problemet" kan være om du legger inn XP etter Vista, at XP da ignorerer Vista og utelater den når XP skriver ny MBR (som gir deg mulighet til å velge OS under oppstart). Men dette skal være en smal sak å fikse med litt Google.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

nei.. det må reloade resources hvert tiende sekund fordi jeg har geforce go 7600... det står tilmed på hjemmesida dems at spillet kan ha bivirkninger atm hvis man har en kombinasjon av 7000 kort og vista-.-

gidder ikke styre med det der xp crapet.. får vel bare vente til neste patch kommer og håper det er fiksa i den.

jeg simpelthen klør etter å teste dette spillet!

Lenke til kommentar
nei.. det må reloade resources hvert tiende sekund fordi jeg har  geforce go 7600... det står tilmed på hjemmesida dems at spillet kan ha bivirkninger atm hvis man har en kombinasjon av 7000 kort og vista-.-

gidder ikke styre med det der xp crapet.. får vel bare vente til neste patch kommer og håper det er fiksa i den.

jeg simpelthen klør etter å teste dette spillet!

9640190[/snapback]

Slapp av. Det er ikke så bra :p .

Lenke til kommentar
nei.. det må reloade resources hvert tiende sekund fordi jeg har  geforce go 7600... det står tilmed på hjemmesida dems at spillet kan ha bivirkninger atm hvis man har en kombinasjon av 7000 kort og vista-.-

gidder ikke styre med det der xp crapet.. får vel bare vente til neste patch kommer og håper det er fiksa i den.

jeg simpelthen klør etter å teste dette spillet!

9640190[/snapback]

 

 

XP crap? Ha ha ha. Ta deg ei bønne du vista-hore!

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...