Gå til innhold

Kjøper min venns 360, grei pris?


tAno16

Anbefalte innlegg

Hei.

 

En kamerat av meg selger 360'n hans fordi PC-en hans gikk føyka på LAN (offroadLAN). (ja, helt istarten :p).

 

Det er en Xbox 360 Premium, med 2 trådløse kontrollere og 5 spill. Et slags headset følger også med.

 

Han vil ha 2300,- for den. Tror heller ikke han har brukt den så mye. max 3-4mnd gammel tenker jeg.

 

Han skylder meg 300kr, så tenker jeg tar ut 2 lapper, og betaler han idag.

 

 

Men er prisen grei, eller er det litt høyt? Syntes å se ny 360 selge for 2700.

 

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Du får en ny Xbox 360 for 2500,- på Elkjøp og Expert, men den ekstra trådløse kontrollen er verdt ca. 400,- og i tillegg kommer da spillene. Tror nok dette er en rimelig god deal, så lenge konsollen er umodifisert og spillene er orginaler.

Lenke til kommentar

Hmm, vet i alle fall DoA 4, Et eller anna zombiespill (Deadrising?) Noen bilspill, og noe skytespill.

 

EDIT:

 

Du får en ny Xbox 360 for 2500,- på Elkjøp og Expert, men den ekstra trådløse kontrollen er verdt ca. 400,- og i tillegg kommer da spillene. Tror nok dette er en rimelig god deal, så lenge konsollen er umodifisert og spillene er orginaler.

 

Jeg ser 360'n hos elkjøp til 2995,-, og det er med en kontroller da. eller?

Endret av tAno16
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Virker som en god deal, jeg hadde gått for det. Er det noe galt med konsollen har du jo muligheten til å sparke vedkommende i nøttene.

Dead or Alive 4 og Dead Rising er jo begge ansett som gode spill, og 360-en har jo et lass gode bil- og skytespill også, så er god mulighet for at de andre spillene også er meget spillbare.

Lenke til kommentar

Ja, da var 360'n i hus.

 

Ble litt skuffa på noen punkter.

 

1. Woah. Den støyer. Blir litt småirritert over høy støy. :(

2. PowerSupply var stor og klumpete/tung. Ikke pen i alle fall.

3. Føltes litt jalla enkelte steder. Som dvd-rom knappen. plastfølelse.

 

Ellers testa jeg spillet TestDrive unlimited. Spillet hakka litt enkelte steder. Fikk ikke spess smooth opplevelse. Men er vel sikkert bare spillet ;)

 

Ellers virka det bra, liker trådløse ting, ellers god grafikk. Og jeg vet den blir bedre etterhvert som spillene utvikles bedre. Føler at jeg gjorde et ok kjøp. Ikke overlykkelig/trist men ok.

 

Fikk med følgende spill:

Test Drive, Fifa 2007, EnchantedArms, Dead or Alive 4 og Dead Rising.

 

Fortsatt tilhenger av Ps3, men syntes 360'n er helt ok. Har mye og holde på med fremover i alle fall :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...