Gå til innhold

Her er nye Zune


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Musikk fra microsofts musikk butikk Zune Marketplace vil være DRM-fri.. Musikk som du deler mellom zune spillere vil ikke være DRM-Frie.. :)

9625540[/snapback]

Ok, så hvis man kjøper DRM-fri musikk fra Zune Marketplace og laster det inn på en ikke-Zune spiller så kan man bruke filene fritt (f.eks legge de inn på jobb-PC-en, den bærbare, familiePCen, søsters mp3-spiller osv), mens hvis man legger det inn på en Zune spiller så vil filene infiseres av DRM så snart man prøver å flytte de noe sted? Selv i lovlige former som nevnt over.

9625843[/snapback]

Vet du hva Zune er for noe?

 

Hvis du overfører filer fra Zune til Zune DA blir de DRM-infisert slik at den andre Zune'n kun kan spille av filene 3 ganger.

9625855[/snapback]

Er det ikke mulig å unngå akkurat det? Det må jo finnes mulighet for å dis-able DRM'ingen, men det er vel ikke akkurat "tillat".

 

-men musikken du har kjøpt kan du vel overføre til Zune nr. 2 fra PC-en.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

ohhhh me wantz one! hadde en ipod mini i sin tid, denne var noe krøll med. kjæresten min hadde en shuffle, også noe tull med, spesielt når hun skulle sende den inn til apple!

 

noen som vet om eller når disse 4/8gb utgavene kommer til norge? synes software'n ser mye bedre ut, både på spilleren og som overføringsprogram på pc enn ipod sitt.

 

noen som vet kvaliteten og filformatet å det du later ned fra zune marketplace? wma 192kbits, da blir jeg sur :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg er utrolig keen på en Zune 80! Nydelig sak. :wee:

 

Ser at den ligger i IT24.no sin prisliste, men ikke på lager, selv om de har de andre flashbaserte spillerne på lager. Noen som vet om man må bestille før de tar den inn eller om jeg bare må smøre meg med tålmodighet?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...