Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Det ultimate gutterommet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, er jente så kanskje dere ikke burde høre på meg, men hva med å ha det fint sånn at det er lett å få med seg jenter/damer inn?

9628860[/snapback]

 

pføy, du er jo jente, hører ikke på deg på dette punktet :ermm:

 

Nå er jeg beveget meg fra gutterommet til ungkarsleiligheten da, men innspill fra det fagre kjønn er vel gøy, med mindre det er "uff de høytalerene var store og stygge, de må du kvitte deg med!" :tease:

Lenke til kommentar

Så det må altså være fint, ha stor seng, bra anlegg med store høyttalere, PS3 / X360 og en HDTV.. Vel jeg er sånn halvveis der.. :p Har anlegg og X360, og kjøpte meg HDTV i dag faktisk, 32" :D Men har en liten seng og det er ikke så veldig fint så det gjør noe, selv om det faktisk ikke er så rotete som det pleide å være :w00t:

Lenke til kommentar
Billardbord, Flipperspill, komplett hjemmekino med projektor og tilhørende PS3 og X360, sofagruppe, colaautomat, et par PC-er i nettverk...

9629407[/snapback]

På god vei jeg da.. mangler bare sofa'n, TV'n og konsollen :p

 

EDIT: og mere plass :p

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Okei, får skrive opp hva jeg mener det ultimate gutterommet bør ha da.

 

Skrivebord

To gode kontorstoler

Stort skrivebord, med god løsning for ledninger, sånn at man unngår ledningskluss.

En pen MacBook (Pro), med en 23" Cinema Display koblet til, samt trådløs mus/tastatur fra Apple

En Mac Pro/HP Blackbird 002 med enten 30" Cinema Display eller Dell-skjerm (eller en annen pen en)

En god skrivebordslampe, og noen spotlights over skrivebordet, som lager fint lys

Kjøleskap under pulten, med brus/snus/mat/smoothie/whatever

Kaffemaskin

(Telefon)

Direkte uttak til strøm/ethernet på pulten (du må da ha en 10-15 cm kant bak pulten, mot veggen)

 

Sofa-område

God sofa med plass til 3 personer. Gjerne en fotskammel som er "innebygd", så du har en del av sofaen som er ekstra lang. Clicky for eksempel

Lavt og pent bord

Stor HDTV

Prosjektor til film

PS3 og XBOX360

Godt stereoanlegg, med diskré men gode høyttalere.

Multifunksjonsfjernkontroll til TV/prosjektor/DVD/stereo

Spotlights i taket, med fjernkontroll for å dimme når du skal spille/se film/tv

 

Seng

Stor og god dobbelseng, med to pene, diskré nattbord.

Bord som kan kjøres over senga, til å ha laptop/mat på.

Fjernkontroll for å styre lys

 

Veggene på rommet skal være hvite, og med et fint tregulv, som er nokså mørkt.

Veggene skal være dekorert med pene bilder i svart/hvitt, og pene innrammede plakater.

 

Oj, ble litt langt, men det er nå så. Det hadde ihvertfall vært et genialt rom for meg.

Lenke til kommentar

sorry folkens, men for meg er det litt forskjell på Play-Boy rom og gutterom..

Er du playboy så er alt strøken glatt, ment for å imponere.. og personen som bor der (i mine øyne) er rett og slett en ekkel innpåsliten type..

 

Et gutterom inneholder alt det du vil ha men er laget for å ha det konfortabelt og et bra sted å se film..

 

Begynner du med speil i taket, flotte møbler, alt matcher med bilder og greier så heller det over mot playboy rom... blir nesten litt gay for å si det rett ut

Lenke til kommentar
sorry folkens, men for meg er det litt forskjell på Play-Boy rom og gutterom..

Er du playboy så er alt strøken glatt, ment for å imponere.. og personen som bor der (i mine øyne) er rett og slett en ekkel innpåsliten type..

 

Et gutterom inneholder alt det du vil ha men er laget for å ha det konfortabelt og et bra sted å se film..

 

Begynner du med speil i taket, flotte møbler, alt matcher med bilder og greier så heller det over mot playboy rom... blir nesten litt gay for å si det rett ut

9642611[/snapback]

speil over sengen gay? :p

Lenke til kommentar
Begynner du med speil i taket, flotte møbler, alt matcher med bilder og greier så heller det over mot playboy rom... blir nesten litt gay for å si det rett ut

9642611[/snapback]

Jeg syns da det ultimate gutterommet burde inneholder gode og stilige møbler som matcher resten av rommet. Bedre med et gutterom du kan ta med jenter til en et stygg nerdebule.

 

- Prosjektor

- Gaming konsoller

- pc

- stor seng

- kul innredning

- film postere, gjerne innrammet for å matche. Eller kanskje litt for gay Footy?

Endret av karlsn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...