Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig konge episode i dag. Faens Raj skal alltid ødelegge :p Leo hadde èn sjanse på Penny og det ble bom igjen. Haha. Og Howard da, er det rart forhold ryker når man fokuserer så mye på fortida. Uansett, innen sesongens slutt tipper jeg vi får se flere forhold som kommer og går.

Skrevet

Herlig episode i dag. Amy var med men, det var ikke mange minuttene hun fikk så det gikk greit. Sheldon var som vanlig helt herlig. Lo høyt mens de var på "scenen" og begynte å snakke om peniser, Sheldon sitt uttrykk :!: :!: :!:

Skrevet

Denne var tydeligvis hit&miss. Hos meg var det skivebom så det holdt, ler ikke av noe det Amy sier/foretar seg. Sheldon var ikke morsom, Ray bittelitt Howard&Bernie? tommel ned.

Skrevet

Egentlig bare siste, synes denne sesongen har sugd litt. Altfor mange forsøk på å prøve å være morsom. Egentlig bare forrige episode som funket, hvertfall den eneste jeg kan ha husket å ledd noe sær av denne sesongen.

Skrevet

Det virker kanskje som Chuck Lorre har fått tilbakemeldinger fra fans etter de første episodene i år. Serien har i hvertfall tatt seg opp de siste episodene.

Skrevet (endret)

Kjipt med 2 uker i mellom :(

What to do...

Se andre, bedre serier :) Community f eks.

Ja, Community er faktisk bedre enn TBBT :yes:

Endret av chairgame
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...