Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sheldons pranks slo ikke helt ann hos meg, syns han har forandret seg litt, viser litt mere menneskelighet enn før, som sagt tidligere i tråden. syns han var morsommere da han bare påpekte det som liksom er morsomt i de andres vitser, i stedet for å le av dem, (eller humre, som han kanskje gjør).

Skrevet
Sheldons pranks slo ikke helt ann hos meg, syns han har forandret seg litt, viser litt mere menneskelighet enn før, som sagt tidligere i tråden. syns han var morsommere da han bare påpekte det som liksom er morsomt i de andres vitser, i stedet for å le av dem, (eller humre, som han kanskje gjør).

Forstår hva du mener, men de gjorde sikkert dette for å få karakteren eller serien for den saks skyld til å appelere til et bredere publikum. Jeg for min del foretrakk han slik han var, men har ikke så veldig mye i mot hvordan utviklingen har gått. Det eneste jeg synest de burde forandre litt på er å fjerne denne barnehage humoren som har lurt seg inn i mange episoder denne sesongen. Og gå tilbake til den fine nerdehumoren serien begynte med.

Skrevet
leifeinar: Folkene som lager serien har skrevet under på en kontrakt med 2 nye sesonger :)

klar over dette, men er jo 2 år frem i tid. en serie er bedre når man kan se 4-5 episoder i slengen og ikke en 20 minutt i uken :)

var episode 22 sesong avslutning?

Skrevet

Jeg likte avslutningen sånn passe. De ga oss et hint om at vi får den nye sesongen allerede om 3 måneder, hvis vi kan stole på selveste Dr.Sheldon Cooper :p:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har nylig begynt å følge med på episodene som blir sendt på tvnorge 16.30 om hverdagene og synes at serien er driiiiit god. :p

men er det noen som vet hvilken episode i hvilken sesong som gikk nå i dag?

Mr P

• 1 måned senere...
Skrevet

Starter opp denne tråden igjen, fordi serien er såppas bra.

Likte veldig sesongavslutningen. Har sett alle episodene til nå, og jeg elsker programmet. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...