Gå til innhold

Final fantasy til PS3?


Dondrio

Anbefalte innlegg

På avslutnings-CG når du fullfører PSP-versjonen av Final Fantasy VII: Crisis Core, så står det 'To be continued in Final Fantasy VII', så Square Enix dysser ikke akkuratt ned ryktene, da de fleste andre prequel-spinoff'ene til andre eldre serier de lager, ikke pleier å avslutte på lignende måte.

 

Så jeg tipper de har planer om en remake av FFVII på PS3. :)

Men de har ihvertfall 2 FF-spill som skal lages først på PS3 (FF XIII og FF XIII versus).

9631706[/snapback]

 

Tror det er mer sansynlig at de slipper FFVII på PSP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte på sånne japanske krigsfilmer :p de virker så lojale :p

9631633[/snapback]

He he, vet ikke helt om jeg skal le eller gråte. Fordommene er i hvertfall på plass!

9631637[/snapback]

Fordommer? Kulterer ER faktisk forskjellige.

9632153[/snapback]

 

Det er jeg helt enig meg deg i, og fullt klar over, men å basere hvorvidt Japanesere er lojale eller ikke - utifra krigsfilmer er vel ganske banalt?

Lenke til kommentar
Tenkte på sånne japanske krigsfilmer :p de virker så lojale :p

9631633[/snapback]

He he, vet ikke helt om jeg skal le eller gråte. Fordommene er i hvertfall på plass!

9631637[/snapback]

 

Det er vel ingen direkte fordom. Det er vel ingen stor hemmelighet at japanere i stor grad er ekstremt lojale mot arbeidsgiveren sin.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
De kan jo bare slenge sammen noe makkverk og allikevel høste milliarder ...

 

Får da håpe de er litt mer kvalitetssikre enn som så, men når jeg ser hvor mange FF-spill som gis ut så tett begynner jeg å få litt "kvantitet fremfor kvalitet" feeling. Har spilt FFXII og må si jeg var helt greit fornøyd, men hadde følelsen av det var litt lite gjennomført.

Det jeg er minst fornøyd med er at de har bytta ut Aeons mot Esper, de er jo regelrett ubrukelig. Jeg har prøvd de et par ganger men det er bedre ting å bruke MPen på.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...