Gå til innhold

Porsche 911-ratt | PC/Playstation 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gadget/Stæsj-orgasme....

 

Det så fett ut. Ser for meg nerdene si: "Vil du være med hjem og se på Porschen min?"

 

Vet vi om dette er en "ekte" kopi? At om du kjøper en ekte Porsche så vil det være klin likt ratt? OG evt hvilken Porschemodell dette er en kopi av?

 

Edit: Sorry, jeg overså helt at du skrev 911-ratt :blush:

Endret av Pille_
Lenke til kommentar

Vil tippe det er basert på samme støtte som Logitech G25 og det finnes dermed ingen spill som støtter det på Xbox 360.

 

Etter hva jeg har hørt er det rett og slett fordi MS vil ha for mye lisenspenger fra Logitech siden MS også lager ratt til Xbox selv.

 

De Logitech rattene som finnes til 360 i dag bruker samme "protokoll" som MS sitt eget ratt.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Ser fristende ut men lurer på om det har 900 grader på ratter slik som G25 og Driving force pro.

 

Kjøper jeg nytt ratt er det uaktuelt å ha ett som ikke har det for min del.

 

Hm nå leste jeg det har 900 - 360 - 180 graders option så det ser bedre ut nå :thumbup:

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Trur ikke det slår Logitech G25, selv om det så veldig bra ut + at alt er tråløst :thumbup:

 

Må nok skuffe deg med at dette rattet visst nok får G25 til å virke som "billg versjonen".

Har ikke testet det selv, men hør hva denne karen mener om Porsche-rattet kontra G25.

 

 

Jeg er i alle fall ikke i tvil.

Kunne jeg valgt mellom Fanatec 911 og Logiteg G25, hadde jeg valgt Fanatec.

Lenke til kommentar

Jeg følger tariffen ved Toll.no, som er den som gjelder ved handel:

 

€300 (NOK 2427) for 1 stk. av dette settet (kurs ved Toll.no per 1. april 2008)

+

€20   (NOK 162) i fraktomkostninger

+

Moms (25%) = NOK 648

+

Tollbehandling ved Posten Norge: NOK 196 (ordinær fortolling; se under)

=

Sammenlagt kostnad, alt inkludert: NOK 3433

 

Dette er jo avhengig av svingninger i kursene. Jeg har ikke peiling på økonomi, men ville sikret at jeg hadde minst et par-tre hundrelapper til overs utover dette beløpet.

 

Ifølge Postens regelverk, må forsendelser med vareverdi over NOK 1000 gjennomgå "Ordinær fortolling", som så vidt jeg forstår altså utgjør NOK 196. Varer med verdi mellom NOK 200 og NOK 1000 kan behandles via "Forenklet tollklarering" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...