Petrvs Romanvs Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Du er klar over at du kan kjøpe enkeltcden gratis? Eller nedlaste om du vil, lovlig.. De tilbyr bare 160kbps MP3, ikke FLAC o.l. Da biter ikke jeg på får å si det slik... Endret 9. oktober 2007 av Nisje Olm
SatanErHyggelig Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 160 kb/s var litt skuffende ja. Men laster det ned for 1 pund i påvente at albumet kommer i norske butikker. Uaktuelt å spytte ut 500 spenn, selv om det er Radiohead.
Idioteque Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 In Rainbows skuffet ikke. Eneste sangen jeg er litt usikker på er Videotape, som ved første gjennomhøring var en skuffelse sammenlignet med live-versjonene. Men den vokser nok på meg. Reckoner, derimot, er trolig den vakreste sangen som er skrevet noensinne.
Gønn Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Skuffende med 160 kb/s. Likevel lød det overraskende bra, syns jeg. For min del kunne det gjerne vært mer alternativt og eksperimentelt, og jeg savner en sang som virkelig tar av. Men jeg liker vekslingen mellom det melodiske og det litt tyngre. Thoms stemme gir også stadig frysninger. Noen endelig dom skal jeg ikke avgi før det er hørt gjennom mange, mange ganger. In Rainbows skuffet ikke. Eneste sangen jeg er litt usikker på er Videotape, som ved første gjennomhøring var en skuffelse sammenlignet med live-versjonene. Men den vokser nok på meg. Reckoner, derimot, er trolig den vakreste sangen som er skrevet noensinne. Enig i at Reckoner er vakker, men det syns jeg Videotape også var - en av mine foreløpige favoritter. Endret 10. oktober 2007 av Gønn
Toa Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Det ble £10 fra meg for nedlastingen. Spent på hva Radiohead har å tilby denne gangen...
Aiven Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Siden er nede? Har følelsen av at noen kommer til å tjene seg søkk rike her og det fortjener de jo. Et herlig eksempel til etterfølgelse.
ersa Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 For et utrolig vakkert album.. QFT! mp3@160 kbps låter faktisk mye bedre enn jeg hadde trodd. Er det flere enn meg som har problemer med å få fikset tagsene på filene? Min sandisk sansa e280 legger albumet under unknown. Har prøvd å fikse tagene via MediaMonkey3 og Foobar2000.
edge Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Kommet til spor 3 så langt. Nydelig album, uten tvil! Gleder meg til discboxen kommer
Dimitrij Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Er det bare meg eller har de forandret hjemmesiden? I går var det regnbuefarget. Nå ser den mer tradisjonell ut. Holder på å laste ned nå forresten. Gleder meg. EDIT: Er forresten helt bergtatt av det nye albumet. Jeg syns HTTT ble altfor sprikende, mens de her har funnet seg selv på en fantastisk måte. Albumet er så vakkert og gjennomført at jeg nesten sitter med tårer i øynene. Og dette er bare på de første gjennomhøringene! Endret 10. oktober 2007 av Dimitrij
NightKeeper Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Endelig får jeg høre albumet. Har gjort 5 timer hagearbeid hos mormor idag, eneste jeg tenkte på var In Rainbows. Er på tredjelåta nå, og det er helt sinnsykt bra allerede.
Vice Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hmm, ser ut som siden deres sliter ganske ille nå. Men et kjøpekonsept som trenger stående applaus selvsagt. Endret 10. oktober 2007 av Vice
NightKeeper Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Årets album etter 2 gjennomhøringer. Kan bli mitt favorittalbum av Radiohead dette. Og det sier ikke rent lite med et band som har "The Bends", "OK Computer", "Kid A", "Amnesiac" og "Hail to the Thief" på samvittigheten.
Cuneax Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Syns albumet virker småskuffende hittil (tredje gjennomhøring), men jeg må gi det litt mer tid før en endelig dom. "All I Need" er favorittlåta hittil, tror jeg.
NightKeeper Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Syns albumet virker småskuffende hittil (tredje gjennomhøring), men jeg må gi det litt mer tid før en endelig dom. "All I Need" er favorittlåta hittil, tror jeg. Syntes dette er fantastisk. 8/10 låter har fått 5 stjerner på iTunes etter andre gjennomhøring. Mange av låtene eksploderer i nytelse på slutten som f.eks Weird Fishes/Arpeggi. Årets musikalske høydepunkt for meg
Petrvs Romanvs Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) mp3@160 kbps låter faktisk mye bedre enn jeg hadde trodd. Må si meg enig der, bra encoding (+ bra studio mix) Edit: Regna litt feil tidligere, boksen (mva + tollgebyr) kommer på svimmlende kr 630,- Endret 10. oktober 2007 av Nisje Olm
SatanErHyggelig Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Nok et mesterverk av Radiohead. Fantastisk plate.
Thorvis Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har ikke kommet meg forbi første track engang, må bare høre den igjen og igjen. Dette gjorde meg skikkelig glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå