Gå til innhold

X-Box 360, synes den bråker mye..


TheHead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er ikke viftene som bråker. Det er dvd drevet.

9615915[/snapback]

Min launch konsoll hører jeg ikke når jeg sitter i sofa'n så sant jeg ikke skrur av all lyd å virkelig prøver å høre etter. Når jeg setter i en DVD derimot må jeg skru opp lyden noen hakk, men legger egentlig aldri merke til det når jeg spiller.. men pauser du å gjør noe annet kan støyen bli slitsom.

 

Bror min sin Core derimot, den støyer noe grusomt med kun vifter.. høres nesten ut som når min spinner plater.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg min x-box først i går, så jeg har ikke så mye erfaring med den ennå.

 

Men, førsteinntrykket er at dette er en skikkelig bråkeboks! Og når det gjelder spilling, er det ikke alltid jeg kan ha så mye lyd på.

 

Grunnen til spørsmålet mitt, er vel egentlig om denne støyen jeg opplever er normal eller om jeg burde gå og klage på dette.

Lenke til kommentar
Viftene bråker mye siden det er flere små. Hadde de hatt noen større hadde det vært mindre bråk, men også større maskin. Men som de andre sier så er det dvd rommet som bråker værst.

9616456[/snapback]

 

Min bråker også mye men jeg har faktisk ikke tenkt over viftestøyen i det hele tatt mens jeg har spilt Halo 3. Var først når jeg så dette topicet at jeg begynte å høre støyen igjen :p

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg min x-box først i går, så jeg har ikke så mye erfaring med den ennå.

 

Men, førsteinntrykket er at dette er en skikkelig bråkeboks! Og når det gjelder spilling, er det ikke alltid jeg kan ha så mye lyd på.

 

Grunnen til spørsmålet mitt, er vel egentlig om denne støyen jeg opplever er normal eller om jeg burde gå og klage på dette.

9616160[/snapback]

 

Hvis den bråker i dashbordet også, eller når du spiller dvd film eller Xbox1 spill så er det noe galt. Men når den spinner 360 spill i drevet "skal" den bråke en del.

 

Selv spiller jeg 360 nesten eksklusivt med hodetelefoner da jeg finner støyen meget plagsom. Ikke er jeg altfor glad i høy lyd fra tv/anlegg heller så litt vanskelig å "overdøve" bråket som noen anbefaler.

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg min x-box først i går, så jeg har ikke så mye erfaring med den ennå.

 

Men, førsteinntrykket er at dette er en skikkelig bråkeboks! Og når det gjelder spilling, er det ikke alltid jeg kan ha så mye lyd på.

 

Grunnen til spørsmålet mitt, er vel egentlig om denne støyen jeg opplever er normal eller om jeg burde gå og klage på dette.

9616160[/snapback]

 

Eg tenkte det samme når eg fikk min, at her må det vere en feil. Dei kan aldri ha gjordt en så dårlig jobb med støyen. Men det viser seg at, jo det har dei. Dei har laga en boks som er umulig å ha i samme rom som man sitter i. Eg har et lite dobbeltvindu oppe på veggen som eg har satt den i, slik at eg kan lukke det innerste vinduet for å slippe litt unna støyen, og åpne det ytterste vinduet slik at boksen får frisk luft som den åpenbart trenger.

 

Eg trur ikkje det er mulig å ha denne i stereobenken e.l. Men såvidt eg skjønte svensken hos Microsoft når eg ringte dei, så var det meininga at det skulle vere slik. Eg trur det er markedsstrategien til MS, å lage produkt som er ganske bra, men som har en eller annan stor feil som sakte med sikkert drive deg til vannvidd slik at du kjøper fleire MS-produkt. Det er ganske snedig og fungerer overraskande godt.

Lenke til kommentar

Ja den støyer, men til en varierende grad. Min bråker som et helvete når jeg spiller xbox 360 spill, men om jeg spiller de gamle xbox spillene mine, vanlige musikk-CD-er, eller ser DVD så er den som en helt vanlig media PC sånn ca. Jeg har dog ingen problem med å spille spillene med lav lyd, det går greit alikevel, selv om den bråker.

 

Dei har laga en boks som er umulig å ha i samme rom som man sitter i.

9617199[/snapback]

 

LOL?

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Min bråker som et helvete når jeg spiller og ser dvd. Skikkelig dårlig av microsoft, det ødelegger litt av opplevelsen for min del. Det verste er når det er stille partier i filmer....damn

9617625[/snapback]

 

Da har du vært uheldig med boksen din. Min er så godt som lydløs med alt utenom 360 spill fra dvd plate. Bare en meget svak summing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...