Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja den är grymt underskattad. Jag gillar iofs Soulside Journey och Goatlord bäst, men Panzerfaust är lika bra som de andra black-skivorna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nattefrost er en festlig kar, men har ikke sansen for ALLE prosjektene hans nei. CF er uansett best. Han sklir fort litt ut i tiss & bæsj & promp humor.

Endret av Bytex
Skrevet

Det är lite det här fåniga med honom att försöka vara så extrem att det bara blir löjligt till slut.

Nån som har sett Agalloch's live-dvd? Otightare band får man leta efter, horribelt.

Skrevet (endret)

Ikke værre enn disse. Vokalisten synger ikke samme låten som de andre engang hehehe. Og keyboardisten er vel ikke helt med han heller. Utrolig at han bruker begge hendene på tangentene på den ur-simple melodilinja der :)

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Ser ut som han tenkte "å faen har dere begynt alt?" mens han sto og tenkte på pølser til middag. Og vokalisten bare ser bort på han og sier "What tha fuck you doin man?" Men han korer hvertfall med seg selv, det skal han ha.

Endret av Bytex
Skrevet
Kunne kanskje vært litt kult hadde det ikke vært for det forpulte keyboardet. Fy faen så grusomt og irriterende.

Hva var den Japanske avantgarde/splatter/kunstfilmen Venetar sin avatar er hentet fra?

Skrevet (endret)

Hmm høres ut som noe jeg bør sjekke ut. Jeg har jo Tokyo Gore Police og Machine Girl og Meatball Machine på Top 10 morsomme filmer-lista mi.

Endret av Bytex
Skrevet

Den har ikke noe kose-gore, som f.eks Lucio Fulci og Dario Argento sine filmer. Det er bare disgusting og disturbing ekstrem gore, av den mest ekstreme og realistiske sorten jeg har vært borti. Men essensiell å se for en gore hound.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...