Aborticide Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 hehe det finns knapt nok bra musikkvideoer ifra metalbands, vi må bare innse det.og at våre landsmenn i immortal er de beste på dette området må vi nok bare bite i oss
Soundchaser Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Awesome video. Man kan ikke ha en Attackerskjorte uten å være awesome
Bytex Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 (endret) En til låt fra mine venner i den fjerne østen. Siden det er fredag kjører vi fort og gæli. Se filmen hos Youtube Igjen et klistre-seg-på-hjernen refreng. Endret 11. september 2009 av Bytex
Saddlefall Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Haha, fet video! Sånn type video er jo fett, der bandet ikke tar seg selv så høytidelig.
Ed Hunter Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Band frå Voss: Ion, for tida på turne med Six Feet Under.
Erlendz Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 (endret) Førstelåta fra den kommende Katatonia-skiva er tilgjengelig på nettstedet til Peaceville. Endret 12. september 2009 av qweac
michael691 Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 (endret) Nytt Krypt album. Dette blir bra. Ave! The next Krypt album is currently in the composing stadium. More info will be posted about when we enter the studio etc. But the stone is dropped in the pond. I am writing all night and sleeping all day to get this next abomination finished. Beware!!! /Desecrator Dimmu Borgir http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseact...logId=509304553 Endret 13. september 2009 av Prometherion
Perrern Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 hmm, hørte så mange folk sa at dimmu kom til å gå til grunne fordi mustis og vortex ble sparka. Stilte meg alltid i tvil til det fordi Shagrath spiller jo keyboard, om ikke jeg husker feil så spilte han faktisk keyboard i ragnarok en liten stund. Og bass er ganske lik gitar (grunnkonseptet) så en gitarist pleier ofte å kunne lære seg bass ganske greit. Eneste jeg lurer på er hva de gjør med den rene vokalen, hadde vært kult om de bare hadde hatt growling. Men uansett, blir kult å høre det nye albumet når det kommer.
michael691 Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Enthroned Darkness Triumphant er nok deres sterkeste. Den klarte de fint uten Mustis og ICS Vortex Men det var nok live du mente. Hvem skal synge de ja.. Vortex' del i Progenies er nok litt vanskelig å synge på de høye partiene.
Bytex Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Pøh, de finner sikkert 20 powermetal vokalister som har lyst å dra på verdensturne med dem når som helst.
gard. Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Førstelåta fra den kommende Katatonia-skiva er tilgjengelig på nettstedet til Peaceville. Finner den ikke jeg..
Erlendz Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 (endret) http://www.burningshed.com/store/peaceville/freedownload/20/ Ellers finner du den også på Youtube. Endret 13. september 2009 av qweac
Perrern Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Enthroned Darkness Triumphant er nok deres sterkeste. Den klarte de fint uten Mustis og ICS Vortex Men det var nok live du mente. Hvem skal synge de ja.. Vortex' del i Progenies er nok litt vanskelig å synge på de høye partiene. mhm. var mest det jeg tenkte på. Som sagt, shagrath spiller keyboard og bass er greit å lære seg når man kan gitar så cd tror jeg ikke blir noe problem. Jeg må også si meg enig at Enthroned Darkness Thriumphant var deres sterkeste. I allefall var dimmu på sitt sterkeste under den tiden.
Psykl0n Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 (endret) Synes video'en til Sanctuary av Cavalera Conspiracy er hysterisk morsom. Endret 13. september 2009 av simensk
Perrern Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Gud som jeg elsker den sangen der. perfekt tempo på hele sangen for meg.
Soundchaser Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 (endret) Iron Savior is the shit! liker spesielt albumene Megatropolis og Iron Saviour Se filmen hos Youtube Fun fact: Iron Savior og Gamma Ray har begge gitt ut denne sangen. Akkurat samme inspilling , gitt ut av to forskjellige band, på to forskjellige album. Sangen er skrevet av Kai Hansen, som spillte i begge bandene. Endret 13. september 2009 av Soundchaser
Bytex Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 (endret) Og har også hatt sine klamme hender i dette bandet: Se filmen hos Youtube Skulle ønske jeg kunne synge sånn. Banka ALLE i singstar. Jadda. Også kan vi jo ikke glemme: Happy happy helloween. Endret 13. september 2009 av Bytex
Soundchaser Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Kjøpte Metalium - As one, for vokalisten ligner jævli på en lærer jeg jeg hadde på VGS. Ble positivt overraska over både vokal og musikk må jeg si. Og ja, Kai er knall, men når det kommer til Helloween så er jeg nok en liten Kiske-fanboy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå