Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe det finns knapt nok bra musikkvideoer ifra metalbands, vi må bare innse det.

og at våre landsmenn i immortal er de beste på dette området må vi nok bare bite i oss :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nytt Krypt album. Dette blir bra.

Ave!

The next Krypt album is currently in the composing stadium.

More info will be posted about when we enter the studio etc. But the

stone is dropped in the pond. I am writing all night and sleeping all

day to get this next abomination finished.

Beware!!!

/Desecrator

Dimmu Borgir

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseact...logId=509304553

Endret av Prometherion
Skrevet

hmm, hørte så mange folk sa at dimmu kom til å gå til grunne fordi mustis og vortex ble sparka. Stilte meg alltid i tvil til det fordi Shagrath spiller jo keyboard, om ikke jeg husker feil så spilte han faktisk keyboard i ragnarok en liten stund. Og bass er ganske lik gitar (grunnkonseptet) så en gitarist pleier ofte å kunne lære seg bass ganske greit. Eneste jeg lurer på er hva de gjør med den rene vokalen, hadde vært kult om de bare hadde hatt growling.

Men uansett, blir kult å høre det nye albumet når det kommer.

Skrevet

Enthroned Darkness Triumphant er nok deres sterkeste. Den klarte de fint uten Mustis og ICS Vortex ;) Men det var nok live du mente. Hvem skal synge de ja.. Vortex' del i Progenies er nok litt vanskelig å synge på de høye partiene.

Skrevet
Enthroned Darkness Triumphant er nok deres sterkeste. Den klarte de fint uten Mustis og ICS Vortex ;) Men det var nok live du mente. Hvem skal synge de ja.. Vortex' del i Progenies er nok litt vanskelig å synge på de høye partiene.

mhm. var mest det jeg tenkte på. Som sagt, shagrath spiller keyboard og bass er greit å lære seg når man kan gitar så cd tror jeg ikke blir noe problem.

Jeg må også si meg enig at Enthroned Darkness Thriumphant var deres sterkeste. I allefall var dimmu på sitt sterkeste under den tiden.

Skrevet (endret)

Iron Savior is the shit! liker spesielt albumene Megatropolis og Iron Saviour

Se filmen hos Youtube

Fun fact: Iron Savior og Gamma Ray har begge gitt ut denne sangen. Akkurat samme inspilling , gitt ut av to forskjellige band, på to forskjellige album. Sangen er skrevet av Kai Hansen, som spillte i begge bandene.

Endret av Soundchaser
Skrevet

Kjøpte Metalium - As one, for vokalisten ligner jævli på en lærer jeg jeg hadde på VGS. Ble positivt overraska over både vokal og musikk må jeg si.

Og ja, Kai er knall, men når det kommer til Helloween så er jeg nok en liten Kiske-fanboy :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...