Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unexpect er definitivt et band alle avant-garde fans burde sjekke ut, og andre for den saks skyld. Debutten er visstnok ikke så god, men ''In A Flesh Aquarium'' er en utrolig plate.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agalloch-news:

We have finished the Sculptured record and it will be out late 2007/early 2008 on The End Records. In other news, Agalloch just finished "The White EP" for Vendlus Records which should be out late this year, or early the next. We have a few European shows scheduled now, and our in the process of scheduling a few American ones as well, all for early next 2008. Lastly, drummer Chris Greene has been replaced by Aesop of Ludicra.

:woot:

Skrevet
Agalloch-news:

We have finished the Sculptured record and it will be out late 2007/early 2008 on The End Records. In other news, Agalloch just finished "The White EP" for Vendlus Records which should be out late this year, or early the next. We have a few European shows scheduled now, and our in the process of scheduling a few American ones as well, all for early next 2008. Lastly, drummer Chris Greene has been replaced by Aesop of Ludicra.

:woot:

Flotte greier, ser frem til dette. Best de tar turen innom Norge, selv om jeg tviler.

Skrevet

Noen som har skiva til Etched in Red? Den datt ned i postkassa mi i går. Fantastiske greier! Det høres at de har katalogen til Tool stående i hylla, men så er det noe eget likevel.

Kult.

Skrevet

Vicious Art sparket rumpe i går. Herlig å høre Weed the Wild og Tanja Joins the Beating live. Hyggelige folk også, ga bazukh og meg 3eper og en vinyl. Jeg hadde de fra før av riktignok, men vinylen var ikke signert, men det fikset de. Morsomt å snakke snus og røyk med Lundin etter konserten også. Han likte virkelig ikke de norske prisene på tobakk, forståelig nok. Ellers var det hyggelig å prate med Wildfeldt og Sandström, dog godeste Jocke hadde tyllet i seg en del pils og var skikkelig i siget.

Death Breath var helt okey fram til Sandström tok fatt på mikrofonen, etter dette var de brått veldig gode.

Skrevet

Hva synes du om låtene med Sandström da? Skulle jeg betalt for å se Death Breath, måtte det kun være for å høre disse sangene. Resten var bare ok. Og hva var det med å spille ei venom låt og å bytte mellom å prate svensk og engelsk?

Skrevet

Like forbannet fett som resten av låtene, verken mer eller mindre. DEAD BUT WALKING!

Venom-coverlåta var knall, og passa glatt inn. Engelsk/svensk greia plaga meg ikke i det hele tatt.

Skrevet (endret)

Death Breath er elsk.

Gitaristen deres Nicke er faktisk opphavmannen til den svenske Death-metalscenen. ;)

Band som Entombed, Dismember, Grave, Unleashed osv. :thumbup:

Endret av PiratKamerat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...