Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har svidd Balls to The Wall nå. Laster ned Strong Arm of The Law nå :) Tror han kommer til å like de to hvertfall. Rush tror jeg blir litt mykt for han, litt for happy til å trene til.

Tenkte på Judas Priest - The Essential, men den kom på 2 CD-er og det kan bli litt kjipt med så mye av samme, selv om Judas Priest er konge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo ikkje brenne begge CDane? Kva med å mikse saman dei beste Priest-songane på ein CD?

Det vert nok Priest på meg i sumar, Graspop Metal Meeting har annonsert første gruppe med band og Priest headliner fredagen.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke så god peiling på hva som er de beste priest-sangene. Har brent Reign in Blood, Balls To The Wall og når Strong Arm of The Law er ferdig lasta ned svir jeg den og, så blir'n fornøyd :)

Endret av Metalheart
Skrevet
Dream Theater, Godsmack, Circus Maximus kanskje?

Lenge siden noen har nevnt Godsmack her. Noe av det første "ordentlige" jeg hørte på. Virkelig deilig musikk. Jeg er litt usikker på hvilken sjanger jeg ville plassert dem i.

Skrevet
God jul folkens, la oss håpe det ligger like mye bra musikk under treet deres som det gjør under mitt(ja jeg kjøper julegaver til meg selv :| )

Den er vel neppe bra. Hø hø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...