Gå til innhold

PGR4 får meget bra kritikker


Denimas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg valgte å ta på meg sparesokkene min og bestilte det for 283,- inkl. frakt fra play-asia :p Til gjengeld la eg jo einn ein bestilling på Eternal Sonata hos absoluttspill.no i går da :roll:

 

Eg trudde aldri eg ville si det,men eg gleder meg til spilltørken...sånn reint økonomisk. Men det er jo ein stund til den enda da.

 

Bruker vanligvis 5-6 dager fra play-asia så eg har det ihvertfall til lansering :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg fant akkurat ut at jeg ikke skal ha dette. Det er faktisk ikke mulig å velge om man skal kjøre om natta eller ikke. I Tokyo, Shanghai og Las Vegas er det kun natt hele tiden. Og i de andre er det bare dagtid. Dette er jo helt idiotisk. Jeg hater å spille natt baner og ikke var det slik i de foregående spillene heller.

 

Dette er komplett deal breaker for meg.

Lenke til kommentar
Forhåndsbestilte det for 3-4 uker siden jeg, sammen med Mass Effect  :love:  Blir digg å bare få de i postkassa, senest på release :D

9633491[/snapback]

 

Her hos meg har meg og brodern sånn 2 av spillene får me velge helt selv mens han andre må og legge til likt i spillet, så jeg vurderer å ha Mass Effect der ovenfor HL2 orange box siden jeg har ikke sett ett eneste gameplayvid av selve Half Life 2, viss det er ikke flottere enn high på pc så styrer jeg unna :tease:

Lenke til kommentar
Jeg fant akkurat ut at jeg ikke skal ha dette. Det er faktisk ikke mulig å velge om man skal kjøre om natta eller ikke. I Tokyo, Shanghai og Las Vegas er det kun natt hele tiden. Og i de andre er det bare dagtid. Dette er jo helt idiotisk. Jeg hater å spille natt baner og ikke var det slik i de foregående spillene heller.

 

Dette er komplett deal breaker for meg.

9633536[/snapback]

 

Nei og nei, slik var det vel på PGR3 oogså. Dette hadde eg faktisk ikkje tenkt på igjen før du sa det. Litt skuffende om det er tilfelle. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg fant akkurat ut at jeg ikke skal ha dette. Det er faktisk ikke mulig å velge om man skal kjøre om natta eller ikke. I Tokyo, Shanghai og Las Vegas er det kun natt hele tiden. Og i de andre er det bare dagtid. Dette er jo helt idiotisk. Jeg hater å spille natt baner og ikke var det slik i de foregående spillene heller.

 

Dette er komplett deal breaker for meg.

9633536[/snapback]

 

Nei og nei, slik var det vel på PGR3 oogså. Dette hadde eg faktisk ikkje tenkt på igjen før du sa det. Litt skuffende om det er tilfelle. :thumbdown:

9633602[/snapback]

 

Var da ikke slik der? I PGR3 så kan jeg jeg kjøre i Tokyo både når det er natt og dag. Husker det godt fordi å kjøre i Tokyo i dagslys var det klart beste i hele spillet syntes jeg. I alle byene kunne det være natt eller dag mener jeg å huske. I PGR4, hver gang du du må kjøre i Tokyo, Las Vegas eller Shanghai er det natt. Alltid. Og de andre byene er det som sagt kun dagtid.

Lenke til kommentar
Hei

 

Hvilken versjon skal jeg bestille på Play Asia. Ser ingen regionfree der nå, men tror jeg så det igår?..!    :ermm:

9633777[/snapback]

 

Ser ut til at de har fjernet den ja. Fikk ihvertfall ein sendingsbekreftelse på mitt spill nettopp.

9633820[/snapback]

 

Fikk det jeg og. Virker som det er litt tøbbel med den versionen for når jeg bestilte stod at den var utsolgt, men den ble sendt dagen etter alikevel :hmm:

Lenke til kommentar
Man kunne vel aldri velge direkte(settings) om man skulle kjøre i dagslys eller ei? Veldig mulig eg roter no, er lenge siden eg har spillt spillet. :huh:

 

Men du har sikkert rett.

9633762[/snapback]

 

Synes å huske at gode gamle Metropolis Street Racing til Dreamcast ('originalen' til PGR1 på Xbox) hadde den funksjonen at det var konsollens interne klokke som avgjorde 'belysning' på banen/byen du kjørte i. Eller husker jeg feil nå? PGR1 har jeg aldri spilt, bare 2 og 3. Kan ikke huske at denne funksjonen har vært i noen av de spillene...

 

Edit: Mitt eks. av PGR4 ble forøvrig også sendt fra Play-Asia i dag. Bestilte i går.

Endret av AtomicMoog
Lenke til kommentar

prøver bestille PGR 4, men får følgende beskjed hos play-asia: You have items in your cart that cannot be sent to your location. Please remove the item(s) in question and proceed to checkout again.

 

Edit: ser nå det står. This item is not available for shipping to

# European Union

# Iceland

# Liechtenstein

# Norway

 

 

Aldri sett det til Xbox 360 før :thumbdown:

 

Det står bare på Asia versionen og ikke US

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Man kunne vel aldri velge direkte(settings) om man skulle kjøre i dagslys eller ei? Veldig mulig eg roter no, er lenge siden eg har spillt spillet. :huh:

 

Men du har sikkert rett.

9633762[/snapback]

 

Synes å huske at gode gamle Metropolis Street Racing til Dreamcast ('originalen' til PGR1 på Xbox) hadde den funksjonen at det var konsollens interne klokke som avgjorde 'belysning' på banen/byen du kjørte i. Eller husker jeg feil nå? PGR1 har jeg aldri spilt, bare 2 og 3. Kan ikke huske at denne funksjonen har vært i noen av de spillene...

 

Edit: Mitt eks. av PGR4 ble forøvrig også sendt fra Play-Asia i dag. Bestilte i går.

9635102[/snapback]

Litt ot:

Kan jeg kjøre US versjonen av PGR4 på min xbox?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...