Gå til innhold

BK: Fargerik kiting


Upsaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet nr 1 og 3 var definitivt best, der har du klart å fange farten og spenningen mye bedre enn på 2 og 4. Bølgerestene er med på å skape dynamikk i bildet, som viser at her skjer det noe. Hvorvidt det egentlig er nødvendig å skape en sort/hvitt effekt av bilde nr 3 er jeg litt usikker på, er dessverre en effekt som blir brukt i tide og utide. Det var absolutt brukbart her, men jeg er litt i tvil om det var nødvendig og en forbedring.

Lenke til kommentar
Bildet nr 1 og 3 var definitivt best, der har du klart å fange farten og spenningen mye bedre enn på 2 og 4. Bølgerestene er med på å skape dynamikk i bildet, som viser at her skjer det noe. Hvorvidt det egentlig er nødvendig å skape en sort/hvitt effekt av bilde nr 3 er jeg litt usikker på, er dessverre en effekt som blir brukt i tide og utide. Det var absolutt brukbart her, men jeg er litt i tvil om det var nødvendig og en forbedring.

9608644[/snapback]

 

Bilde nummer 3 "måtte" ha en sort/hvit bakgrunn av den grunn at trærne stjal all oppmerksomheten. De var mørkegrønne og gjemte motivet.

Husker ikke hvordan bilde 1 så ut i farta, men gjorde det sannsynligvis på grunn av vannet var veldig fargerikt og tok vekk fokuset fra kiteren.

Lenke til kommentar

Bilde 1 i mine øyne, i og med at du skal ha det til en avis. Skal helst ha ansiktet på en person i bildene der, hvis ikke blir det veldig upersonlig + folk liker å se seg selv i avisa ^^

 

Edit: Og jeg liker vannspruten og fargene i bilde1 :)

Endret av DHM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...