Gå til innhold

Strømregning

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stod her i avisen (stavanger-aftenblad) om noen som hadde fått 7.5 mill i strømregning :lol:  

Var visst en feil en plass da men..

det var jo ikke liten regning heller da.... :lol:

Skrevet
Vi fikk strømregninga i dag...var bare på 5800kr eek.gif

Oi da, ikke bra :(

Stod her i avisen (stavanger-aftenblad) om noen som hadde fått 7.5 mill i strømregning :lol:  

Var visst en feil en plass da men..

Det var mye det!!

Skrevet

her ble det vel 4K... takket være parafin og ved ;)

Hadde gjort en liten lesefeil på hytta jeg... de ringte fra kraftselskapet og lurte på om det stemte at vi hadde brukt 22 000 KWh på 3 måneder :p

Skrevet

Vell her ble det omkring 6000kr ,men de har skjønt at det ikke er min skyld siden jeg ikke har ovner som går inne på rommet her. Er bare datamaskienen som går. (Har 3stk her atm)

Skrevet

jeg trodde mamma sløsa med strøm som faen (skitt blir det sikkert sensurert til:P), men det viste seg å ikke stemme. søren og, hva skal jeg klage på henne for nå?

Skrevet

Vell de ser som regel ikke særlig fine ut. Men mora mi driver og driter i stua hele tiden. Det er en grunn til at jeg nesten bare er på rommet når jeg er hjemme.

Skrevet
Men mora mi driver og driter i stua hele tiden. Det er en grunn til at jeg nesten bare er på rommet når jeg er hjemme.

oi oi... mor som driter? hjemme hos oss (før jeg flytta ut) var det motsatt... nå er det vel broren min som får gjennomgå for fising tror jeg...

Skrevet
Vell de ser som regel ikke særlig fine ut. Men mora mi driver og driter i stua hele tiden. Det er en grunn til at jeg nesten bare er på rommet når jeg er hjemme.
Æsjj det var ekkelt. her i huset fiser vi ikke. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...