Fear the Scare Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg lurer på hvilket spill du hater får å si det slik. Mitt aller værste spill som jeg har prøvd eller synes er utrolig kjipt det er Splinter Cell-DA. Men smak og behag, hvem andre som vil sette "fart" på denne tråden?
thomassit0 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg må nok si Hour Of Victory. Bare prøvd demoen, men det var nok.
Bear^ Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Det var bare demoen, men Stuntman: Ignition fikk blodet til å koke. Det som irriterte meg mest var at regisøren sa f.eks "180" 1 sekund før du kjørte inn i en vegg fordi du skulle ta en 180 sleng. Det var og irriterende vanskelig å finne ut hva du skulle gjøre og hvor du skulle, hvilken kriterier som gjaldt og hvordan du skulle utføre stuntene. Bilene var og irriterende å håndtere. Dette var bare demoen, men om dette skal representere det ferdige spillet, må jeg si at det er det værste jeg noen gang har prøvd i nyere tid.
deusex Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Definitivt Perfect Dark Zero. Åherregud, for et søppelspill det var! Grafikken var bare fæl; så ut som alle overlfatene var blankpolert med Turtle Wax! Veldig glossy og fuktige ansikter på folka også. Alle banene var også veldig kjipe og kjedelige. Historien var helt forglemmelig. Karakterne likeså (for en tosk Joanna's far var). Utrolig skuffa over det spillet, ettersom det var et enormt tilbakesteg i forhold til Perfect Dark og ikke minst GoldenEye. Ellers synes jeg det veldig arcade-aktige 2.verdenskrigss-flyspillet som kom ut tidlig i i 2006, var temmelig dårlig (husker ikke navnet på spillet). Om flyet ble skadet, var det liksom bare å taste inn en knappkombinasjon, og vips! - så var flyet i orden igjen. Møkkaspill.
Bertelsen Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg er helt enig med Bear, jeg har også prøvet demoen. Spillet var utrolig dårlig, forferdelig handling på bilene, skjønte ikke i det heletatt hvor jeg skulle kjøre, og jeg fikk beskjed om hva jeg skulle gjøre to sekunder på forhånd. Fantastisk dårlig.
Jext Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Alle FPS spill på konsoll. Jeg blir bare irritert over hvor vanskelig og klønete det er å bevege seg/skyte ting i forhold til med mus og tastatur. Det ødelegger hele spillopplevelsen.
SaReX Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Smackdown vs. Raw 2007, makan til drittspill! Det kunne vært så bra Men så ble det så ræva!
TCi Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Dette kan vi egentlig strekke til å ta i denne tråden: hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd Stenges
Anbefalte innlegg