Gå til innhold

Salg av mat og drikke?


Khaffner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen liste. Men det er en cafeteria i hallen som vil ha salg av kalde og varme retter 23 timer i døgnet. Disse har en avtale med Peppe's Pizza om utkjøring av halvfabrikata pizza til hallen, hvorpå han i hallen steker dem der (i lik ovn som Peppe's har) og selger til nøyaktig samme pris som Peppe's. Det vil også være en slags kiosk som har åpent 24 timer i døgnet som vil selge litt snacks, drikke, litt varm/kald mat o.l.

 

Håper dette var svar nok.

Lenke til kommentar
Jepp, det er det "åpen 23 timer i døgnet" betyr :p

9618120[/snapback]

Hoho :p

 

Timen som det holdes stengt er fleksibel; det vil si han ser ann situasjonen. Ser han at det er lite eller ingen folk i kafeteriaen kl. 05:00, stenger han litt da, er det lite rundt 07:00 holder stengt da.

Lenke til kommentar
hvis jeg skal leve av mat og drikke fra kiosken/kafeteriaen på TeX fra torsdag ettermiddag til lørdag morgen, dvs ca 9 normale måltider, hvor mye penger er det minimale jeg bør ha med? sikkert litt dårlig formulert, men jeg aner jo ikke hva ting koster der :ermm:

9625839[/snapback]

 

Jeg ville tatt med minst 500kr.

Endret av snep
Lenke til kommentar
hvis jeg skal leve av mat og drikke fra kiosken/kafeteriaen på TeX fra torsdag ettermiddag til lørdag morgen, dvs ca 9 normale måltider, hvor mye penger er det minimale jeg bør ha med? sikkert litt dårlig formulert, men jeg aner jo ikke hva ting koster der :ermm:

9625839[/snapback]

 

Jeg ville tatt med minst 500kr.

9626381[/snapback]

Det var litt lite tror jeg. Er vel litt dyrt om du skal ha ordentlig mat :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...