fluff Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Yo! Siden skate ikke kommer før 12. oktober til PS3 i norge, og siden dollaren er såpass lav nå, tenkte jeg at jeg skulle bestille det online. Noen som kan si meg hvor jeg får det billigst?
vegavnil Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg har bestillt fra vgp.ca, 69 canadiske dollar, med frakt er du oppe i en 450 kr eller noe sånt, jeg gleder meg iallfall til mandag, satser på å få det da, vgp er iallfall anbefalt:)
fluff Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Jepp, da er det bestilt! Dette skal bli gøy! Takk for hjelpen;)
fluff Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Noen andre enn meg som har bestilt et spill fra VGP? Hvor lang tid pleier det å ta?
vegavnil Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fikk skate etter 5 dager. Men fikk mail fra dem der det stod at det kunne ta opp til 14 dager på det verste, men det skjer aldri.
BadSmile Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Når jeg bestillte Warhawken min fra vgp, så tok det bare 3 dager. Så frakten er noe av det beste jeg har vært borti.
GoldlaXiE Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jeg fikk skate etter 5 dager. Men fikk mail fra dem der det stod at det kunne ta opp til 14 dager på det verste, men det skjer aldri. 9623626[/snapback] Jeg bestilte sist torsdag, og det er ikke kommet enda.. Det vil si 7 dager for min del. Virker som det varierer veldig fra sending til sending. edit: Det kom idag Endret 4. oktober 2007 av GoldlaXiE
fluff Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Wæ! Sju dager? Da kan det hende jeg må vente tre dager til:O alt for lenge!
Kennet_H Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Wæ! Sju dager? Da kan det hende jeg må vente tre dager til:O alt for lenge! 9635365[/snapback] Det tok 7 dager for meg og. Fikk det på Trsdag.
fluff Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Fy faen så nedtur. Nesten til å grine av. Holder fingrene krysset for at det kommer imorra, men med min flaks vet vi alle hva som skjer.
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Kan vel ha litt med etterspørselen etter dette spillet å gjøre?
Gojira Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Det har med "helg" bl.a. annet å gjøre... Det er som med bussen.. noen ganger rekker man en tidligere buss fordi den er forsinket. Normaltid fra vgp er 5 dager etter min erfaring. Har kjøpt 10+ titler fra dem. Bestiller man mandag og de sender samme dagen, så har jeg det som oftest på fredag. Bestiller jeg på torsdag-fredag så tar det fort en uke.
fluff Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Jeg bestilte på søndag kveld, og fikk ingenting idag, men mindre posten ikke har kommet ennå. Men det tviler jeg på, for det lå noen brev i kassa, men ingen til meg.
fluff Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Nå er det lørdag, seks dager siden jeg bestilte det. Fortsatt ikke kommet. I dette øyeblikket hater jeg VGP. Enda en dag som jeg må KJEDE meg gjennom (Fest? Psh, i en høstferie? Tvilsom) Vet noen om det kan komme på en søndag? Ut og spille gitar nå.
Avean Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) 4 dager til meg fra VGP og da hadde Posten nok engang sendt til feil addresse selvsagt så hadde sikkert gått enda raskere. Føler med deg ovenfor, dette spillet klarer jeg ikke å leve uten. Råeste ever ! Gled deg ! Endret 6. oktober 2007 av Avean
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå