Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Noen som vet om noe guide eller no på nettet med unge spillere man MÅ skaffe seg? :)

På FM Norge er det en pen liste, men google vil være den ultimate listesøkeren :p

Jeg er ManU supporter, hva er dumt med meg? Unnskyld for at jeg tipser deg :ph34r:

Det er ingenting dumt med deg, du er derimot den mest normale av dere (Inter a gitt :!: :roll: ).

:):p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste Guiden jeg bruker er meg selv.

Ser og leser du du mye om fotball så veit du hvem som er gode og evt. passer inn i laget til på FM.

FM er ikke et realistisk spill, men så realistisk som det er mulig å bygge opp et Pc-spill.

Derfor: Spill, FM realistisk og ikke hent disse ungutta som er altfor overdrevne. Nevner Ninis på FM06 :whistle: Det er jo først nå han er blitt god nok og bevist litt (PS: Selv om han ikke var tatt ut i EM-troppen, så var det flere som spurte om Otto R. stilling burde vurderes, sier litt).

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Enig, FM er ikke gøy når du vet hvilke talenter som funker hvor.

Skrevet

Man får de opp i hodet når man har spilt litt.

Jeg har selv funnet alle talenter selv nesten. Blir litt trist når Re-gens kommer, da er det vanskelig og følge med, men det er bare å ha bra'e speidere over et stort nettverk, så finner man som regel noe digg.

Skrevet
Torres har runda 30 år nå, og er i sitt livs form på min save!

Herregud, 30 mål på 20 kamper nå :)

Heftig! Det er på slike tidspunkt jeg begynner å vurdere å quite Gamen (og dette som gjør FM litt dårlig). Urealistisk. :)

Skrevet

Jeg vurderer faktisk å quitte gamen snart selv.. :) Blir litt kjedelig når alle profilene forsvinner. Men på en måte liker jeg det også! Er litt gøy, og gjør spillet mye mer krevende.. Man må tenke / leite mer!

Skrevet

Noen som har noen morsomme lag å anbefale? Vurderer å gi meg på min 2015 Liverpool game.

En liten utfordring hadde ikke vært dumt, gjerne langt ned i divisjonene. :) Fint om de også har noen sprettne talenter som vokser frem etterhvert. Premier League eller andre toppdivisjoner er uaktuelt :)

Skrevet

Har hatt gode erfaringer med Lewes F.C! De har noen spillere som gjør det meget bra i starten (Blue Square South). Boston Utd er også morsomme å spille med - de har akademi så du får som regel opp spillere som slår seg inn på førstelaget!

Skrevet
Prøver igjen jeg! :) Noen som kunne forklare/linke meg til en guide hvor det dtår hvordan man kunne fått Grafikken inn i spillet?

Danke Scöhn!

Hvis du f.eks søker på "how to install skin in fm08" i google er jeg ganske sikker på at du klarer deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...