Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spilt halv sesong jeg og, Chelsea har ikke tapt en eneste kamp og har vel 2 uavgjort eller no, det ene mot oss. Ligger forøvrig 3 poeng bak dem, og hvis det fortsetter sånn er det jo rett og slett umulig å ta dem igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det bare hos meg eller Chelsea rett og slett uslåelige på FM08? De er jo latterlig overdrevent gode..

Ikke hos meg, spilte nettopp mot de for første gang i Community Shield. Slo de 2-0 + at jeg hadde et brent straffespark.

Skrevet

Sleit også mot Chelsea på 2007, Michael Ballack scoret "alltid" på langskudd. :p

Ett spørsmål: Hvorfor er det "The Hubble Deep Field: The Most Important Image Ever Taken"-video i første post?

Skrevet
Sleit også mot Chelsea på 2007, Michael Ballack scoret "alltid" på langskudd. :p

Ett spørsmål: Hvorfor er det "The Hubble Deep Field: The Most Important Image Ever Taken"-video i første post?

Hahahahaha, hva faen? Jeg la til FM08 traileren der også kommer det no sånt piss. Det var rart, for i går var det faktisk FM traileren som var der.

Skrevet

Gidder ikke å laste ned FM08, så jeg kjøper det istedet imorgen. Fy flate som jeg gleder meg å spille FM igjen :p

Er C.Ronaldo god på det spillet?

Skrevet
Gidder ikke å laste ned FM08, så jeg kjøper det istedet imorgen. Fy flate som jeg gleder meg å spille FM igjen :p

Er C.Ronaldo god på det spillet?

Ronaldo er jævlig god ja, hvertfall hvis du gir han offensiv mentalitet og frihet. Tevez og Rooney er svinegode de også.

Skrevet

Jeg kjøpte FM08 PC CD ROm, men den fungerer ikke. Får opp feilmelding som dette: Please insert the original disc instead of a backup (4001)..

Jævla piss, gledet meg sånn til å spille...

Skrevet

Har spilt i en drøy halvtime nå, og jeg takler ikke den alt for lyse bakgrunnsfargen på default-skinet. Og så vidt jeg vet eksisterer det ikke noe skin laget av fansen enda.

Har ikke rukket å få et bilde av hvordan jeg liker spillet enda, men det virker helt greit.

Skrevet

Noen som har funnet noen gode billige spillere?

Sliter med Sheffield Wednesday, faktisk ligger jeg nest sist etter 14 kamper, en seier. heh.

Må ha et par spillere i januar, bare en spiss som duger og forsvaret lekker som ei sil.

Skrevet

Ingen vanskelighetsgrad, men laget du velger å dine egenlagderegler som du velger å spille med eller uten bestemmer vanskelighetsgraden.

Man kan spille med alle lagene i Norge fra Tippeligaen, 1. divisjon og 2. divisjon.

Spillet tar ~800 mb. Er litt usikker da jeg har en del ekstra spillerbilder og slikt i mappen som tar opp plass.

Skrevet
Ingen vanskelighetsgrad, men laget du velger å dine egenlagderegler som du velger å spille med eller uten bestemmer vanskelighetsgraden.

Man kan spille med alle lagene i Norge fra Tippeligaen, 1. divisjon og 2. divisjon.

Spillet tar ~800 mb. Er litt usikker da jeg har en del ekstra spillerbilder og slikt i mappen som tar opp plass.

Ok, takk for raskt svar.

Skal kjøpe dette spillet så fort det lar seg gjøre :yes:

Synd det er søndag i morra :mad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...